gianelli shot stiller maken demper gevonden

Advertisement - register to remove this

Als je dan toch zoveel geld voor een demper gaat uitgeven, kun je er beter een van Yasuni nemen. Die zijn tenminste degelijk gebouwd. Dat het 1 op 1 past zal wel niet, maar dat is met kleine aanpassingen waarschijnlijk wel te maken.
 
als deze demper nog heel is zou die nog wel weer redelijk stuk kunnen worden , meestal gaan namelijk de gaatjes gewoon dicht zitten.

de demper via de link is dezelfde demper als die je nu hebt...
 
huh waarom staat er dan dat ie dikker en langer is enzo? en de demper die er nu op zit is nog heel:p en ik wil het liefst die shot houden omdat ie daarmee naar mijn mening het beste rijd...
 
oh ,ik had even niet goed gekeken :p

ik vind 90 euro nogal wat , en zeker als je bedenkt dat je huidige demper mits niet kapot ook redelijk stil kan zijn voor een paar euro maar..
 
Wat wil je eraan veranderen dan:p? er zit al nieuw dempwol in en pakkingen en hij lekt niet...

wat voor demperwol heb je gebruikt? en niet te strak erin?

er zit namelijk veel verschil in hoe en hoeveel je erin doet , de meesten rollen het te strak op en te veel , dan werkt het meestal averechts..

ook zitten de gaatjes vaak halfdicht en moet je ze even met een boortje weer schoonmaken , soms kun je ze ook iets groter boren , en soms zelfs meer gaatjes. dit scheelt ook enorm!

je moet in je achterhoofd houden dat het een absorbtiedemper is , dus het materiaal in de demper moet het geluid KUNNEN absorberen , met (te) kleine gaten en teveel wol gaat dit niet werken..

daarom zeg ik ook ,het kan echt wel stil worden , ik zet er dan ook nooit andere dempers op..
 
aerox, maar ik las dat er rs50 demper op moet om m stil te krijgen

sommigen denken dat en hebben geld teveel ;)

het kan zeker zo zijn dat een grotere demper mischien iets stiller is , maar heb jij daar zoveel geld voor over om een beetje stiller te zijn ?

je kunt altijd nog een andere kopen als het met deze echt niet wil ;)
 
Beetje offtopic maarja , Ik zie veel mensen op mijn school die een Aerox hebben met een leovince rijden , Die is opzich ook best netjes , Maar voor 120 eurie heb je toch een Gianelli reverse ? is die niet stiller dan de Shot ?
Of vergis ik me nou?
 
mischien past een DPR demper wel!

een Reverse is een complete kutuitlaat waar iedereen wel op geilt , maar het ding rijdt gewoon normaal ,niks bijzonders en het maakt een kleregeluid , zeker als de demper wat ouder word..

eigenlijk gewoon een massading die iedereen maar koopt omdat iemand anders die ook heeft , terwijl de uitlaat al weet ik veel hoe oud is , alleen de demper is veranderd elke keer (de plek)

en het loopt ook nog voor geen meter op 70cc!!
 
Back
Top