Gianelli shot of Gianelli reverse voor mijn set up?

Tim.s035

New Member
mijn Set up:
70cc malossi sport
19mm polini cp (met power filter)
Malossi variateur

Ik heb 2 mooie koopjes gezien voor een Gianelli reverse en een Gianelli shot nou vraag ik mij af welke beter gaat werken op mijn set up en in welke de verschillende uitlaten beter zijn.

(en misschien wat afstel tips in welke richting ik ongeveer in moet gaan met de betere uitlaat voor mijn set up)

Mvg Tim
Post automatically merged:

Aanvulling:
Standaard koppeling
Standaard krukas
Zip 2000 2t
Brom vertanding
 
Advertisement - register to remove this

naar mijn weten is de reverse goed voor een 50 cc en de shot presteert beter op een 70 cc.
er was ooit op scooterfreaks een topic over uitlaten i.c.m. cilinders maar die site bestaat niet meer helaas.
 
mijn Set up:
70cc malossi sport
19mm polini cp (met power filter)
Malossi variateur

Ik heb 2 mooie koopjes gezien voor een Gianelli reverse en een Gianelli shot nou vraag ik mij af welke beter gaat werken op mijn set up en in welke de verschillende uitlaten beter zijn.

(en misschien wat afstel tips in welke richting ik ongeveer in moet gaan met de betere uitlaat voor mijn set up)

Mvg Tim
Post automatically merged:

Aanvulling:
Standaard koppeling
Standaard krukas
Zip 2000 2t
Brom vertanding
Ik denk de shot…
 
naar mijn weten is de reverse goed voor een 50 cc en de shot presteert beter op een 70 cc.
er was ooit op scooterfreaks een topic over uitlaten i.c.m. cilinders maar die site bestaat niet meer helaas.


De reverse is eigenlijk een gianelli SPL.. Die werden niet aangeraden voor een 70cc.. De demper brak te vaak van het ding af.. En zijn toen met de reverse op de markt gekomen.

Voor 70cc een Giannelli Black Swan of een Nardo of een Shot. Top performances nardo / shot is zo ongeveer het zelfde.
 
Back
Top