gianelli shot demper probleem!

yerea

Well-Known Member
hallo ik heb een gianelli shot op mijn area 51.
maar als ik de scooter aanzet en met mijn schoen de uilaatgassen tegenhoud komt het aan de zijkant van de demper eruit aan alle2 de kanten.
ik heb hem al open gedraaid en weer goed vast gezet maar was nog steeds hetzelfde. wat kan je hiet het beste mee doen of aan doen?

Advertisement - register to remove this

ja blijkbaar een groot probleem met gianelli's had ik met mijn nrx en 2 andere mensen die ik ken beide met hun extra. en nog wel eens bij iemand op school gezien met een reverse. haha geen idee wat je er aan kan doen ik heb er niks aan gedaan iig. kwam toch een andere uitlaat onder.

het komt tussen de huls weg , daar doe je weinig aan.

je kunt het proberen met 2 dunne o-ringen.

silicone (en dus niet zomaar vloeibare) pakking kan ook wel werken daar tussen in , alleen geeft dat wel een beetje gesmeer mischien en blijft wellicht ook niet dicht.

Is t niet een oplossing om 1 à 2 mm van je demperbuis (deel dat door je demperhuls heenloopt) af te zagen, zodat wanneer je je demper vastschroeft dat je demperhuls dan goed word ingeklemd tussen je uitlaat en het dempertuitje?

het komt tussen de huls weg , daar doe je weinig aan.

je kunt het proberen met 2 dunne o-ringen.

silicone (en dus niet zomaar vloeibare) pakking kan ook wel werken daar tussen in , alleen geeft dat wel een beetje gesmeer mischien en blijft wellicht ook niet dicht.

waar kan ik die O-ringen krijgen (goede)?
of kan ik gewoon kijken of ik er thuis 2 heb die erop passen?
dus volgens jou kan ik beter o ringen nemen in plaats van silicone?

Back