Gianelli Metal of expansiepijpje afzagen bij Aerox

Zeeuw

Hardcore 4 Life
Als ik me expansiepijpje afzaag en dichtlas trekt me Aerox dan harder?
En hogere Topsnelheid?

Ik wil een Metal kopen maar als ik zonder da Expansiepijpje dezelfde snelheid en trekkracht haal dan laat ik liever de originele uitlaat erop zitten.

Wat is eigenlijk de werking van die metal?
Hij rijd nu al 100 op de teller (als het niet te hard waait, maar 90 haalt ie altijd wel).
Ligt gewoon een 50 cc onder n verder weet ik niet wat er aan verandert is Ik heb em zo gekocht.

genoeg info?
Alvast bedankt
 
Advertisement - register to remove this

Het expansiepijpje zal weinig tot niks uitmaken (volgens Scootin'!). Met de Metal zal je er waarschijnlijk in topsnelheid weinig mee opschieten (topvermogen op laag toerental bij standaard cilinder), acceleratie wordt wel beter. Ervaring van iemand die ik ken. Als je het geld er voor over hebt: gewoon kopen. Ziet er 10x mooier uit + dat het op de rollenbank volgens mij weinig uitmaakt, omdat ze toch stiekum naar je top kijken. Ik bedoel, op een rollenbank gaat de "vermogenteller" langzaam omhoog, dus eigenlijk zou ik volgens die domme mongolen steeds meer koppel krijgen naarmate m'n snelheid toeneemt. Ha, ha, laat me niet lachen. Succes met je keuze!!
 
Metal ziet er veel mooier uit dus als je het geld hebt kopuh
smile.gif
.
 
met een metal gaat je top ook wel wat omhoog hoor..niet zoveel als met een "race" uitlaatje maar wat harder ga je wel hoor. En optrekken zal ie ook een stuk beter doen en een metal ziet er best tof uit natuurlijk
 
Back
Top