Gianelli gsp op Vivacity???

bram226

Well-Known Member
Hey gasten!

Ik wil jullie ff een probleem voorleggen: Mn Vivacity Sportline liep onbegrensd, met 9- grams rollen en met de staandaard uitlaat (waar wel de 'piemel' afgehaald is) 70 km/h op de autoteller. Nu Heb ik er een Gianelli GSP uitlaat ondergehangen, de rest is nog hetzelfde. Het probleem is, dat ook de de topsnelheid van mn scoot nog hetzelfde is :( :( :(
Hij trekt wel heerlijk op, maar ik wil juist dat hij harder gaat! Wat moet ik hier aan doen? Andere rollen lijken me een optie, maar wat voor kan ik thet beste nemen?

Greetz

Bram
 
Advertisement - register to remove this

Hmm... Ik heb 7,5 grams rollen er in gedaan, maar het mag niet baten. Zou ik nog lichtere moeten nemen? Kansloos eigenlijk dat ze een GSP als snelle uitlaat verkopen, met mn standaard uitlaat (zonder piemel dan) ga ik harder!
 
Originally posted by Ray_speedake
Zag er gister nog een rijden met een gsp, wat een gaar dig, stofzuiger :D

6,3 gram.

verder alle begrensers eruit?
Luchtfilter, andere sproeier ed.?

Tsja, ik ben dr ook niet weg van. Kheb hem gewonnen, vandaar. Ik dacht datie wel beter zou zijn dan mn standaard uitlaat, maar dat valt vies tegen :(

Naja, ik zal ffies die andere rollen proberen...
 
Nou, ik heb het geprobeerd met 6,4 grams rollen. Toen ging-ie nog langzamer! Mn scoot trekt nu wel gelijkmatiger op, maar hij haalt maar 65 km/uur. Toch maar weer ff andere rolletjes proberen...
 
Back
Top