Gianelli extra v2 demper(huls?) Draait

Fabian312

New Member
Video hoe het draait. Ik weet niet als het kwaad kan dus daarom deze thread :) iemand een oplossing om dit te stoppen?
Kan helemaal ronddraaien, maar zit vaster en losser op sommige punten
 
Advertisement - register to remove this

Heb je er een probleem mee, waarom je dit aanhaalt? De demper huls zit toch gewoon op ze plaats? Of draait deze rond als je rijd.

Je kan aan de buiten kant kleine gaatjes boren en dan de demper vast zetten met een popnagel.

Heb je ook al gekeken of dat de demper goed vast is gedraait.
 
Heb je er een probleem mee, waarom je dit aanhaalt? De demper huls zit toch gewoon op ze plaats? Of draait deze rond als je rijd.

Je kan aan de buiten kant kleine gaatjes boren en dan de demper vast zetten met een popnagel.

Heb je ook al gekeken of dat de demper goed vast is gedraait.
Ik heb er niet echt een probleem mee, is me gewoon opgevallen. En het draait tijdens het rijden
 
Denk dat de uiteinden van die koker korter is geworden.. En daardoor minder strak is gaan zitten.

En dan klemt het niet meer vast en kan je deze zo rond draaien met de hand.

Kijk even of aan de uiteinden het over een metalen rand valt.. Als je dat hebt kan je kleine gaatjes boren en met popnagels vast zetten.. Dan zal de kijken goed vast blijven zitten als je het goed doet.
 
Denk dat de uiteinden van die koker korter is geworden.. En daardoor minder strak is gaan zitten.

En dan klemt het niet meer vast en kan je deze zo rond draaien met de hand.

Kijk even of aan de uiteinden het over een metalen rand valt.. Als je dat hebt kan je kleine gaatjes boren en met popnagels vast zetten.. Dan zal de kijken goed vast blijven zitten als je het goed doet.
Dankjewel :)
 
Vastzetten met een slangenklem. Bijvoorbeeld één die gebruikt wordt bij afvoerslangen voor wasdrogers of mobiele airco's,
1649584497494.png
 
Moet die koker wel over de rand vallen van het montage punt..

Als die koker er precies er tussen zit heeft een slangenklem ook geen zin.
 
Back
Top