Gianelli Demper Wol

thimmy

Well-Known Member
Last edited:
Advertisement - register to remove this

nou...ik heb hem nu al een tijdje en ik hoor geen groot verschil van toen ik hem nog maar net had.
maar...deze kan dus niet open? als dat niet kan...hoe zou je er dan extra wol bij doen als het weg is? dat moet toch ook gewoon kunnen...
 
Je plaatje doet het niet
tuurlijk kan je demper wel uit elkaar. Als je even de moeite neemt om te kijken hoe hij in elkaar zit heb je zo ontdekt wat je los moet schroeven om hem uit elkaar te halen. Meestal zitten er aan de achterkant een paar moertjes of boutjes die je los moet draaien waarna je vervolgens de boel uit elkaar kunt schuiven.
Het verwijderen van demperwol zal je trouwens niet echt een toffer geluid opleveren, hij gaat alleen maar meer knetteren en dat is juist niet mooi.
 
Je plaatje doet het niet
tuurlijk kan je demper wel uit elkaar. Als je even de moeite neemt om te kijken hoe hij in elkaar zit heb je zo ontdekt wat je los moet schroeven om hem uit elkaar te halen. Meestal zitten er aan de achterkant een paar moertjes of boutjes die je los moet draaien waarna je vervolgens de boel uit elkaar kunt schuiven.
Het verwijderen van demperwol zal je trouwens niet echt een toffer geluid opleveren, hij gaat alleen maar meer knetteren en dat is juist niet mooi.

Ik hoop dat het nieuwe plaatje wel werkt...ik heb al wel gekeken maar aan de achterkant zitten alleen de bevestiging bouten...
 
dat klopt , deze moet je uit elkaar boren , dwz de popnagels die erin zitten eruit boren , dan kan alles uit elkaar..

mja ,heb je de hele uitlaat vervangen of alleen de demper?

en wat voor brommer praten we over?
 
dat klopt , deze moet je uit elkaar boren , dwz de popnagels die erin zitten eruit boren , dan kan alles uit elkaar..

mja ,heb je de hele uitlaat vervangen of alleen de demper?

en wat voor brommer praten we over?

Ja dat dacht ik al wel :( als ik dit zie dan denk ik dat ik het toch niet ga doen, ik heb wel de hele uitlaat vervangen, er zit dus ook geen begrenzer in als het goed is. de brommer is een Derbi senda Sm xtreme.

Toch bedankt, dan weet ik in ieder geval wat meer misschien voor later nog ns :)
 
Back
Top