Ghostrider in NL

:eek: Als je op zijn site Trailer 3 download moet je bij 14sec is opletten. Daar zie je dat hij toch wel ongelukken veroorzaakt :p
Die politie crasht daar wel even zachtjes :rolleyes:
 
DSCF0026.jpg
het is die kale man! zn hoofdweerspiegeld zelfs bij deze foto als hij die maakt.
In het midden
 
Chyston said:
maar ben het zonder meer eens met Lennard. Met 260 er vanaf gaan en gewoon weer opstappen lijkt me wel ERG bizar..

gebeurt in de motoGP ook weleens..... die gasten liggen ffies en rennen vervolgens weer naar hun motor.....
denk dat het heeft te maken met het feit dat de adrealine in je lichaam je pijngrens tijdelijk verbreekt ofzow.....

die gozer zal nadat hij veilig en wel ergens was gestopt kapot zijn gegaan van de pijn......

laatst ging er ook een yap op het rechte stuk op ze koker.... dat ging ook met 300+p/h. maar die voelde zich eigenlijk ook niet zo lkkkr:D
 
whoeiiiiii............. heb net de film 'Ghostrider - The Final Ride' gezien... echt onbeschrijvelijk. echt ab-nor-maal, wat die vent allemaal uithaalt. ik snap nog steeds niet dat ie zich nog niet heeft doodgereden. wel vette scenes, de wouten wat opnaaien, en dan ineenkeer met een wheelie vol gas wegscheuren... super.
ik zou zeggen.... slinger kazaa aan :D
 
Ghost Rider
Site Admin


Joined: 19 Sep 2002
Posts: 947


PostPosted: Mon Aug 23, 2004 9:45 pm Post subject: Do YOU want to see a looooooooong teaser...... Reply with quote
............on friday, august 27, with realy mental riding!!??


Post van Ghostrider zelf op GR forum....Yippie nog 2 daagjes :W
 
ElmoRS said:
Ghost Rider
Site Admin


Joined: 19 Sep 2002
Posts: 947


PostPosted: Mon Aug 23, 2004 9:45 pm Post subject: Do YOU want to see a looooooooong teaser...... Reply with quote
............on friday, august 27, with realy mental riding!!??


Post van Ghostrider zelf op GR forum....Yippie nog 2 daagjes :W

iedereen digi camera mee in auto en langs snelwegen staan |( :)
maar het zou wel vet zijn als er echte foto's komen van mensen die hem hier in nl gespot hebben...
ben benieuwd :)
 
maar aangezien ik dit wel een heel erg leuk onderwerp vind :p waar kan ik de dvd's van hem kopen? als ik het op kazaa download is het of incompleet of het werkt niet of dit en dat blablabla dus weet iemad dat toevallig?
 
Back
Top