Ghost Rider 3 Trailer is uit!!!

Heb hem allang binnen :p

Vind hem minder dan de vorige, maar zeker leuke stukjes met poiltie motor en de extra's maken veel goed. Turbo motor blijft geil, 350kmpu en dan gas over houden en niet normaal op kunnen trekken 8p
 
mijn complete bandbreedte gaat altijd compleet naar de klote van die zooi..kan niet eens meer fatsoenlijk internetten..
download dan met 30 kb en upload 70 ofzo :S
nja, zet em vanacht wel weer aan..
had trouwens verwacht dat hij wel beter als deel 3 zou zijn
 
Rudy_W said:
Heb de dvd al weer een dagje binnen ofzo (erg goeie webwinkel :p ), wordt wel een beetje veel van hetzelfde vind ik...

idd, die vrachtwagens is wel leuk, met 300 ertussen door, maar vind het allemaal niet spectaculair meer.

Zelfde als met GiS, de tweede blijft gewoon het beste, en dat kunnen ze nooit meer evenaren.
 
Ik vond m niet echt superboeiend de nieuwe...alleen het stuk met de politiemotor vs R1 streetfighter vind ik wel boeiend. De rest heb ik maar doorheengescrolled.
 
Laurens. said:
mijn complete bandbreedte gaat altijd compleet naar de klote van die zooi..kan niet eens meer fatsoenlijk internetten..
download dan met 30 kb en upload 70 ofzo :S
nja, zet em vanacht wel weer aan..
had trouwens verwacht dat hij wel beter als deel 3 zou zijn

Ow hou op ja. Je upload nog 100x meer dan je download. Alleen maar leachers op torrents.

Wat is nou de nieuwste Ghostrider? Die waar dat stuk van R'dam - A'dam opstaat (En al die stunt half uur lang ofzo) of is er nou weer wat nieuwer?

Iemand trouwens video's van de Las Vegas Extremes?
 
er is een nieuwere, speelt ie politie enzo.. (zie screenshots bovenaan pagina)
Ik zou ook wel wat meer stuntvideo's willen, veel leuker :P
 
Folkert@MinaRally said:
Ow hou op ja. Je upload nog 100x meer dan je download. Alleen maar leachers op torrents.

Wat is nou de nieuwste Ghostrider? Die waar dat stuk van R'dam - A'dam opstaat (En al die stunt half uur lang ofzo) of is er nou weer wat nieuwer?

Iemand trouwens video's van de Las Vegas Extremes?

Nieuwste is 4, R'dam A'dam staat op 3 (ghostrider goes crazy in europe) maar dan wel in de extra sectie.

LAS vegas extreme's staan op Limewire, ik heb 1 tot en met 4, 1 en al stunts die video's +ralf+ .
 
Back
Top