This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Ghost Rider 3 Trailer is uit!!!

oke oke .. :X

maar die achtervolgingen dan? auto die driftend weg rijd? motor die er vandoor gaat en aangehouden wordt, maar ipv een bekeuring een aai over zn helm krijgt....

ook echt? of vrienden van....
 
Bj31 said:
oke oke .. :X

maar die achtervolgingen dan? auto die driftend weg rijd? motor die er vandoor gaat en aangehouden wordt, maar ipv een bekeuring een aai over zn helm krijgt....

ook echt? of vrienden van....

denk wel dat het bekenden zijn..
had volgens mij op zn site gelezen dat er 3 gixxer 1000's waren gebruikt ofzo
 
In die andere films rijd ie ook heel vaak met andere dus zullen wel een paar maten van hem zijn.
En trowens ik las op ghostrider ze forum dat ie nog nooit gepakt is dus en op dat filmpje heeft ie ook een heel ander pak aan
 
Enrico@Sprinter said:
Waar zie jij dat hij gepakt wordt dan? Of mis ik iets?

Aan het einde van het filmpje wordt hij 'gepakt'.. Maar ik geloof er niets van, motor loopt nog (waarom? Politie zou em echt direct uitzetten/latenzetten) en hij staat gewoon er nog naast, kan zo wegrennen in principe
 
Uhh... De nieuwe film heet Ghostrider Undercover. (volges mij complete trailer @ nutteloze filmpjestopic) Dan rijdtie zelf op een politiemotor met politiepak aan (zoals hierboven)

Of mis ik nu iets
 
Heb hem natuurlijk gepreordered, heb ik met elke film gedaan.

Heb zelfs de dvd gewonnen met handtekeningen van het team.

Ik ga deze keer voor de motor
 
Vaag man ik heb dus ghostrider goes crazy in europe en volgens mij klopt cd2 niet. Daar staat dus 1 stukje ghostrider op (vervolg van cd1) en dan als dat voorbij is (ongeveer 7 min) dan komen er alleen maar stunt filmpjes en burnouts etc niets met ghostrider te maken. Klopt dit?
 
dat had ik niet verwacht. Maar jah moet wel toegeven dat er vette stunts op staan maar ik had nog een film verwacht. En mijn going wild als ik die doorspoel dan zit ie ineens vast :S

Edit: bedoel Ghostrider - Vol 1 - Getaway In Stockholm - The Final Ride.mpg. Die loopt bij mij vast als ik doorspoel :S
 
Last edited: