This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Ghost Rider 3 Trailer is uit!!!

Zoals iedereen uit ze brievenbus

Ik zal kijken wat ik kan doen, maybe vanavond :X
 
Uit zn brievenbus hihi
heet ie opeens Ghostrider.3.Goes.Crazy.In.Europe.2004.PAL.DVDR-XSTREEM
mja , ik heb al gevonden ..
 
WAAAR heb je hem gevonden!? ik MOET hem hebben, na helemaal kwijlend naar deel 1 en 2 gekeken te hebben
 
Mannen , die rip is overal te krijgen dus ga hier nou niet zo sneu om een rip lopen smeken , want dat is dus een warez request.
 
ik heb Ghost rider 3 al een paar maanden :S wel leuk om de (voor mij) bekende tattoo bob bordje's voorbij te zien flitsen..... verder zelfde koek als deel 1 & en 2 maar dan in NL....
 
beetje uhh... nep denkik. hij zit ineens op een politie motor, wel een leuk idee... maar dat is 100% in overleg gegaan lijkt me

aan de andere kant wel grappig, die in scéne gezette stukken. hij houdt een motor aan en ipv een bekeuring, 2 duimen omhoog of een aai over zn helm 8)
 

in ze andere film laat ie een politie auto chrashen en hij rijd standaard boven de 200.
Echt niet dat ie dus iets met hun gaat overleggen
 
Dat is gewoon die gixxer die hij heeft laten overspuiten met een paar lampies erop.. Natuurlijk is dat geen echte politiemotor duh.. Zelfde geldt voor zijn pak..