This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Ghost Rider 3 Trailer is uit!!!

Ghostrider is egt de b0m.. +ralf+
alleen je ziet nooit dat ie een ongeluk maakt, maar dat lijkt me sterk als je zo rijd..
 
volgens mij als deze man een ongelluk krijgt kan je hem in 10000 stukje svan de grond rapen en zn vrouw of vriendin is dan stinkent rijk maarjah deze man ownt hem well effe

in 20 min van amsterdam naar rotterdam 240 gemideld ofzo
 
Je mag geen films downloaden.. boefjes. Daarmee schendt je copyrightrechten, en das illegaal. Komt bij dat illegale activieten niet toegestaan zijn op dit forum. Ook niet advies tot, of hulp bij. Kzou dus voorzichtig zijn met wat je zegt
En als je iets zóóó graag wilt, leg er dan n paar centjes voor neer.

Trailer ziet er wel ok uit. Maar 3 uur naar n mafkees op n zwarte motor kijken lijkt me iets teveel van t goede.
 
35 euro lijkt veel voor die film maar vergeet niet, hij doet alles zelf, hij heb geen "budget" hij heeft zelf de camera's op de motor gemonteerd, zelf aangeschaft, heeft de motor's moeten tunen, een bedrijf moeten zoeken om zijn dvd's te maken, noem het maar op, dan vind ik 35 euro niet veel, en je kan hem ook nog voor bestellen op ze website, ik ga het misschien doen
 
CiRox said:
Ghostrider is egt de b0m.. +ralf+
alleen je ziet nooit dat ie een ongeluk maakt, maar dat lijkt me sterk als je zo rijd..


In GR-2 the movie heeft ie wel een politieauto laten crashen tegen een andere auto aan hoor
 
Als Henkowz nu ff zegt waar die het ongeveer weg heeft , dan kan ik em ook ff opzoeken.
Zal wel flauw zijn om ons blij te maken met niks :'(