This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Ghost ( pc vraagje )

Haagze sf2

F0rum psycholoog
Hoi mensen ik gebruik op me pc al zo'n 3 jaar het programma ghost. ( echt een wereld programma is dit.. )
Nou moet ik de pc van me vriendin ook gaan formateren en xp der opnieuw op en antivirus en de rest van de sjit.
nu heb ik een vraagje waar ik zelf niet uitkom.

ik heb me ghost backup op dvd staan.
kan ik nu bij me vriendin ghost op de pc der opzetten en dan gewoon MIJN backup gebruiken bij HAAR pc?

aan de eene kant denk ik van wel.
aan de andere kant slaat een GHOSTbackup ook niet je instellingen van je monitor op?
of hoeveel USB poorten je heb enzo?

dus de vraag luid.
kan ik MIJN backup met ghost op me vriendin der pc gooien?

alvast bedankt
 
volgens mij maakte gohst toch een kopie van je hdd ?

zo ja kan het niet want bij elkeinstalatie maakt windhoos std de drivers van het moederbord aan dus volgens mij kan het niet mits je exact dezelfde pc hebt
 
Ik denk niet dat het werkt, heb zelf een keer een nieuwe pc gebouwd, maar de oude harde schijf gebruikt, daar stond windows op geinstalleerd, maar in die nieuwe werkte hij dus gewoon praktisch niet, continu allemaal fouten. Even een formatje + reinstall gedaan en liep als een zonnetje, dus ik denk dat die ghost niet bruikbaar is.
 
Het is XP, dus het werkt. Ik doe het ook vaak met n image, en later installeer ik de goede drivers.
 
Vroeger had het niet gewerkt btw, maar nu XP bijna alles automagisch herkend gaat het wel.

BTW Ghost is idd goddelijk, net zoals alles van Symantec..
 
mja symantec is niet ZO goed hoor

Mja je kan het dus wel hoor. Als je monitor gaat flippen moet je gewoon in vga modus opstarten dan load ie echt heel weinig drivers en als dat nog niet werkt in save mode...

Ander vraagje nu ik DVD zie staan... Komt die dvd van lelystad er nog aan?