This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Gezocht: Runner, Zip SP of NRG

Status
Not open for further replies.

Erik

Banned
Ik zoek dus een Runner, Zip SP of NRG die niet te duur is (onder de 1000,-) om op te knappen.

Wordt moeilijk...

Er staan trouwens wel zat Nrg o.t. te koop in de Vondst en dat soort bladen voor circa 120/1300,=

Greetz & succes.

Ik heb op viavia.nl (thnx ThaBomb) 2 oude NRG's gevonden, binnenkort maar is gaan kijken...

Ik heb een giler runner sp 7 maanden oud. Ben er een paar keer flink mee op mijn bek gegaan. Met alarm, 2 sleutels, aankooppapieren, verzekeringspapieren etc. Alle twee de achterkappen zijn aan de achterkant kapot. Het is dus een echte opknapper. Kheb all-risk verzekering tot 1 mei 2001. Je krijgt'm met slot. Ik heb niet veel geknoeid met de blok, alleen bidalot uitlaat en rolletjes veranderd voor de rest is ie origineel. Prijs moeten we afspreken

[This message has been edited by Gamer (edited 26 March 2001).]

erm, wanneer ie all risk is laat je die achterkappen toch door je verzekering nieuw dokken!?!?

Ik heb er wel 500,- voor over denk ik (als het niet genoeg is moet je maar ff mailen).

ja en een zip sp voor 1750.....had ik het geld maar vast...

[This message has been edited by scooterracer (edited 31 March 2001).]

Status
Not open for further replies.