Gezocht: Runner, Zip SP of NRG

Status
Not open for further replies.
Advertisement - register to remove this

Wordt moeilijk...

Er staan trouwens wel zat Nrg o.t. te koop in de Vondst en dat soort bladen voor circa 120/1300,=

Greetz & succes.

Ik heb tijd zat
smile.gif
smile.gif
.

Ik heb een giler runner sp 7 maanden oud. Ben er een paar keer flink mee op mijn bek gegaan. Met alarm, 2 sleutels, aankooppapieren, verzekeringspapieren etc. Alle twee de achterkappen zijn aan de achterkant kapot. Het is dus een echte opknapper. Kheb all-risk verzekering tot 1 mei 2001. Je krijgt'm met slot. Ik heb niet veel geknoeid met de blok, alleen bidalot uitlaat en rolletjes veranderd voor de rest is ie origineel. Prijs moeten we afspreken

[This message has been edited by Gamer (edited 26 March 2001).]

erm, wanneer ie all risk is laat je die achterkappen toch door je verzekering nieuw dokken!?!?

Originally posted by Gamer:
Ik heb een giler runner sp 7 maanden oud. Ben er een paar keer flink mee op mijn bek gegaan. Met alarm, 2 sleutels, aankooppapieren, verzekeringspapieren etc. Alle twee de achterkappen zijn aan de achterkant kapot. Het is dus een echte opknapper. Kheb all-risk verzekering tot 1 mei 2001. Je krijgt'm met slot. Ik heb niet veel geknoeid met de blok, alleen bidalot uitlaat en rolletjes veranderd voor de rest is ie origineel. Prijs moeten we afspreken

Ik heb er wel 500,- voor over denk ik (als het niet genoeg is moet je maar ff mailen).

ja en een zip sp voor 1750.....had ik het geld maar vast...

[This message has been edited by scooterracer (edited 31 March 2001).]

Status
Not open for further replies.
Back