gezocht poortmap dr 70 ac pia

Status
Not open for further replies.
Advertisement - register to remove this

dr70mapje.jpg
 
Dit is als ik me niet vergis de cilinder van black_phoenix en dan is het dus minarelli lc. Als ik het fout heb kan, maar volgens mij ken ik deze en ook zijn handschrift. Trouwens zou je er niet ff iets bijzetten waar je hem vandaan hebt? Wel zo netjes lijkt me....
 
Originally posted by rennerries
Dit is als ik me niet vergis de cilinder van black_phoenix en dan is het dus minarelli lc. Als ik het fout heb kan, maar volgens mij ken ik deze en ook zijn handschrift. Trouwens zou je er niet ff iets bijzetten waar je hem vandaan hebt? Wel zo netjes lijkt me....

Nee niet nodig... dan gaat de eer dus zeker niet naar hem aangezien hij getuned is door IS-TUNING.. dus speciaal voor Ivo:
Deze cilinder is getuned door Ivo.. *zucht* wat een gezeik... hij stond eerst gewoon in t grote poortmap topic en als je dr verder problemen mee hebt dan PM je me maar..
 
Ja klopt dat ie door ivo is getuned. En doe gewoon rustig, is altijd gewoon netjes om je bron te vermelden. Verder als iemand om een poortmap van piaggio ac vraagt moet je er niet een van minarelli lc geven.
 
Originally posted by rennerries
Ja klopt dat ie door ivo is getuned. En doe gewoon rustig, is altijd gewoon netjes om je bron te vermelden. Verder als iemand om een poortmap van piaggio ac vraagt moet je er niet een van minarelli lc geven.

Ik vind t gewoon lullig dat iemand weer gaat zitten zeuren over zoiets stoms terwijl ik iemand alleen maar een plezier wil doen.. Denk je dat ik er iets beter van wordt als ik deze jongen een mapje geef?? *zucht*.. maar goed zand erover.. ik snap wel wat je bedoel.. tuurlijk is t wel zo netjes.. maar goed..
 
Allemaal ff niet zo zeuren... Frank heeft z'n mapje, Mark is aardig, en vermeld de bron, iedereen blij, en een gratis slotje :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top