gezocht ori cil min hor lc

Status
Not open for further replies.
Advertisement - register to remove this

pen10 zuiger erbij kopen en klaar is kees
smile.gif


Greetz
 
Ik heb een originele voor je liggen. Cilinder + kop + pen10 zuiger alles compleet. 100 piek is het van jou.

Meel me maar op xanderwitteveen@hotmail.com
 
Originally posted by MHRMAN:
Ik heb een originele voor je liggen. Cilinder + kop + pen10 zuiger alles compleet. 100 piek is het van jou.

Meel me maar op xanderwitteveen@hotmail.com

Ik weet nog wel iemand die vast geinteresseerd is: SR-Fanatic, maar die zit opt moment op Ameland, naja.. zie maar :|
 
Niemand die er eentje te koop heeft? Het mag ook al een getunede 50 zijn, want ik ben toch van plan om hem te laten tunen. Het hoeft niet een originele 50 te zijn. Maar wel helemaal compleet.
 
ik dank julli voor je aandacht, als het goed is komt maandag mijn polini 50 gietijzer binnen

mzzzl kneiter
 
ik weet het, maar voor 100 piek laat ik hem niet liggen en aangezien mijn cilinder kop verneukt is moet ik toch een andere cilinder hebben anders kan ik niet naar mijn bougie en dergelijke kijken snappie...

mzzzl kneiter
 
Ej kneiter, voor 100 doekoes denk ik niet dat je een miskoop doet. De polini 50giet is niet echt een power cilinder, maar is altijd wel sneller als je originele. Ik heb er ook 1 gehad op mn phantom. Liep best wel lekker...(tot dat de olie slang van mn carb af was getrilt...;) De cilinder is zeker wel leuk na een tunings beurtje van Joel of Ivo... Maar zonder tuning, en de rest van je setup zal het ongetwijfeld beter lopen :)

,Hugo
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top