S SR Max Biaggi Gilera DNA te koop 23 June 2003 #1 Ik ben opzoek naar foto's van een gilardoni 70cc LC mina hor. gaat om de kop en de cilinder zelf. wie kan me daar aan helpen?
Ik ben opzoek naar foto's van een gilardoni 70cc LC mina hor. gaat om de kop en de cilinder zelf. wie kan me daar aan helpen?
S SR Max Biaggi Gilera DNA te koop 23 June 2003 #3 ik wil kijken of de kop van een hebo ng op een gilardoni kan Upvote 0 Downvote
Sketchy M&MII owner 24 June 2003 #5 als je de verbrandingskamer aanpast (die hoekjes wegvijlt van de ng verbrandingskamer) dan zou het denk ik wel moeten passen Upvote 0 Downvote
als je de verbrandingskamer aanpast (die hoekjes wegvijlt van de ng verbrandingskamer) dan zou het denk ik wel moeten passen
Laurens MHR/NRG 24 June 2003 #6 Nee gaat niet passen die Hebo cil is rond, de Gila niet Upvote 0 Downvote
Sketchy M&MII owner 24 June 2003 #7 guote:Nee gaat niet passen die Hebo cil is rond, de Gila niet Hebo ng is niet rond heeft dezelfde vorm als die gila Upvote 0 Downvote
guote:Nee gaat niet passen die Hebo cil is rond, de Gila niet Hebo ng is niet rond heeft dezelfde vorm als die gila