Gezocht, complete std50 cilinder voor min hor lc

Status
Not open for further replies.
Advertisement - register to remove this

Ik vraag er fl. 125,= voor...

confused.gif


Greetz.
 
die van mij dan? zit alleen geen zuiger bij...eeem 50.-? met polini kop.

[This message has been edited by scooterracer (edited 03 July 2001).]
 
Sorry Mark, heb het al met Patrick geregeld. Ik wou perse een complete omdat ik er toch niet meer dan 20km mee ga rijden. Anders moest ik nog weer een zuiger kopen a 40 piek ofzo, vandaar. Scoot gaat verkocht worden.
 
Hey SR Sorry dat ik het niet meer kan opsturen, maar ik heb me scoot moeten terugverkopen aan de dealer (Sinds vanavond)
voor meer info kijk ff in mn laatste replies in mijn verkoop topic en in general chat en in tuning...again...sorry
 
Originally posted by Patrick@GileraICE:
Hey SR Sorry dat ik het niet meer kan opsturen, maar ik heb me scoot moeten terugverkopen aan de dealer (Sinds vanavond)
voor meer info kijk ff in mn laatste replies in mijn verkoop topic en in general chat en in tuning...again...sorry

Dit is gewoon een kutactie, je beloftes niet nakomen... dan had je best effe 3 tientjes meer kunnen betalen voor die Ice, want zoveel krijg je niet voor onderdelen bij je dieler: AARZ!
 
Mijn dealer + pa, vroegen een lijst van onderdelen die ik had liggen,
en de dealer gaf een X bedrag Incl een boel korting, als ik al mijn spullen in zou leveren. Dan ga ik toch niet zeggen, ik wil die vario terug of die uitlaat of zus of zo? En toch ZEKER niet de originele cilinder, want die hoort bij mijn scooter zogezegt en zonder die cili kan mn dealer um moeilijk verkopen denk je niet ?

Nogmaals; Sorry..
 
ej patrick, ik krijg hier zon panda gevoel bij...
wink.gif
 
ga nou niet huilen want hij wilt ook gewoon lage prijs voor die ice en dan snap ik best dat je zoiets dan moet inleveren en dat zag ie natuurlijk ook niet van te voren aan komen.
 
orginele cilinders kosten tegenwoordig geen zak meer man!! fietsenmakers gooien er gewoon weer een andere onder dus het maakt hun echt niet uit gewoon een kut actie!
 
Dank voor jullie steun
smile.gif


Nou ja, ik zoek dus nog steeds.
Een COMPLETE std50 min hor lc CILINDRO
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top