W WoutAerox Well-Known Member 10 March 2006 #1 he kan iemand me vertellen hoeveel gram een standaard rolletje weegt van een aerox bouwjaar 2002. wouter
he kan iemand me vertellen hoeveel gram een standaard rolletje weegt van een aerox bouwjaar 2002. wouter
Speed*BasZ Registered f*cker 10 March 2006 #2 WoutAerox said: he kan iemand me vertellen hoeveel gram een standaard rolletje weegt van een aerox bouwjaar 2002. wouter Click to expand... zal wel iets van 5 of 6 zijn ! Upvote 0 Downvote
WoutAerox said: he kan iemand me vertellen hoeveel gram een standaard rolletje weegt van een aerox bouwjaar 2002. wouter Click to expand... zal wel iets van 5 of 6 zijn !
Speed*BasZ Registered f*cker 10 March 2006 #5 WoutAerox said: ok nu iemand die het zeker weet Click to expand... Volgens mij staat het ook ergen op internet,.ik weet alleen niet precies waar,..volgens mij scooterfreaks. Upvote 0 Downvote
WoutAerox said: ok nu iemand die het zeker weet Click to expand... Volgens mij staat het ook ergen op internet,.ik weet alleen niet precies waar,..volgens mij scooterfreaks.
DeJongh Well-Known Member 11 March 2006 #10 SiemKromdijk said: Techcenter Click to expand... :? Upvote 0 Downvote
melf #50 Well-Known Member 11 March 2006 #11 DeJongh said: :? Click to expand... dit is gewijzigd door moderators waarschijnlijk , stond eerst een link geloof ik Upvote 0 Downvote
DeJongh said: :? Click to expand... dit is gewijzigd door moderators waarschijnlijk , stond eerst een link geloof ik
jumpy1986 -- spirit tuner -- 11 March 2006 #12 techcenter op scooter-freaks.nl --> stand rollen aerox = 6.5 Upvote 0 Downvote
melf #50 Well-Known Member 11 March 2006 #13 mja , std zit er in aerox 6,8 , dus ze hebben het daar dan al fout .. of de allernieuwste types hebben anders , maar alle types vanaf 97/98 en de R hebben iig 6,8 Upvote 0 Downvote
mja , std zit er in aerox 6,8 , dus ze hebben het daar dan al fout .. of de allernieuwste types hebben anders , maar alle types vanaf 97/98 en de R hebben iig 6,8