Gevraagd : runner carterdeksel

Status
Not open for further replies.

Pronk

Pronk Racing Service
Lijkt me logisch....er moet nog een werken lager voor de primaire as inzitten, verder moet hij ook nog wel in goede staat zijn....geen deuken/scheuren.
 
Advertisement - register to remove this

hahaha :) Het zal eens niet zo zijn he :D
Maarja....als iemand er een heft, ik ben eerst, ookal biedt -=MOL=- meer geld :)
 
Lee Folen is idd wel een goede optie, die heb ik toen ook gebeld voor een NRG :)

Verder, ik hoor altijd mensen over een scootersloop enzo. Iemand daar een nummer van ofzo.

(zal ook wel met de search te vinden zijn)
 
Lee had er volgens mij nog 1 liggen, en die heb ik nu in beslag genomen, ding is alleen wit uitgeslagen van de corossie, daarom probeer ik eerst hier een betere te krijgen.
 
Laat het dan horen als je wat anders hebt ofzo. Je begrijpt toch wel wat ik bedoen. Als jij een goede vind, dan kan ik maybe die gare kopen, omdat ik er toch plannen mee heb.... Ik hoor het wel!
 
Originally posted by -=MOL=-
Laat het dan horen als je wat anders hebt ofzo. Je begrijpt toch wel wat ik bedoen. Als jij een goede vind, dan kan ik maybe die gare kopen, omdat ik er toch plannen mee heb.... Ik hoor het wel!

Komt voor de bakker Mol :)
 
Originally posted by Tim
Ik heb er nog 1...staat wel in de afbeit en het is enkelt de deksel, dus niet het mechanisme.

Als mhr4ever hier geen interesse in heeft, heb ik wel interesse.

Check PM.
 
Originally posted by hebo-aeroxje
Scooter sloop maar ook veel nieuw spul:

leertouwer soesterberg.

Telefoonnummer moet je zelf 8eraan...

grtz Arthur

Het is leertouwer in Soest. Het adres is zuidergracht nummer 1
telefoon nummer is 03560121065. Daar heb je weinig kans omdat ik het magazijn uit me hoofd ken. })
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top