Gevraagd: Malossi spruitstuk

Status
Not open for further replies.

RMC

Well-Known Member
Heeft er iemand nog een recht malossi spruitstuk liggen voor piaggio?

(moet op mijn 19mm DO carbje passen)
 
Advertisement - register to remove this

Anders ben ik misschien wel geinteresseerd, aangezien dit onderdeel belachelijk duur is, een plaatselijke dealer vroeg er fl. 150,= voor, Arne kon 'm voor 105,= incl. verzendkosten regelen...

Zal moeilijk worden, Nick...

Greetz.
 
Nick? Remco!
tongue.gif
Maareh, Scootparts heeft ze ook..
 
Originally posted by RMC:
Idd Arne, ik heet duz nie Nick!!!

Maar ik dacht ik probeer eerst effe een 2e-handsje te regelen voordat ik zo'n rete-duur nieuw exumplaar ga haluh.....

Maar ze zijn (blijkbaar) dus errug schaars...

Ik snap het, had een meeltje verkeerd geinterpreteerd (
smile.gif
), nick=RMC, RMC=niet Nick
smile.gif
... dom!

Spruitstukken van Malossi zijn idd schaars, die van Polini zouden scheuren (niet eigen ervaring, ofzo)...

Waarvoor heb je hem nodig, zit de vlotterbak tegen het spatbord? Hebben we (ik en een maat van me) ook problemen mee (Sfera), fijne constructie
rolleyes.gif
...

Greetz.



[This message has been edited by Bart Nrg Mc2 (edited 23 March 2001).]
 
Nee ik heb dezelfde luchtaanzuigings constructie als je op die foto's van Arne's Project 21 ziet.
Dus eerst een 90 graden pvc pijp en dan een 45 en dit zit dmv een kelk op mijn carbie geschroefd alleen het origineel spruitstuk maakt een k*t-bocht en het is best lang, dus ik dat werkt niet zo goed in mijn helmbak met veren....
Daarom zat ik aan een Malossi exemplaar te denken....
Maar nieuw kan ik hem (eigenlijk) niet kopen want ik moet nog een nieuw stuurkapje hebben voor mijn Typhoon en mijn andere cilinder ligt nog bij Joel duz ik moet zoveel mogelijk geld "besparen"...

He Bart, heb je al op mijn mailtje replyd, ging over die maat van jou, die aangehouden was en zijn scoot moest inleveren omdat hij niet startte....
 
Originally posted by RMC:
He Bart, heb je al op mijn mailtje replyd, ging over die maat van jou, die aangehouden was en zijn scoot moest inleveren omdat hij niet startte....

Ja! Ik heb een enorm verhaal getypt, wat ik dus NU nog een keer ga meelen!!

Greetz.
 
Idd Arne, ik heet duz nie Nick!!!

Maar ik dacht ik probeer eerst effe een 2e-handsje te regelen voordat ik zo'n rete-duur nieuw exumplaar ga haluh.....

Maar ze zijn (blijkbaar) dus errug schaars...
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top