gevraagd: 70cc uitlaat voor runner

Status
Not open for further replies.
nog ff een klein puntje,geef je ook om de looks van een uitlaat bij je scoot??
dan zou ik voor de yasuni gaan (en niet alleen omdat ik een yasuni te koop heb hoor)want een blackswam onder een runner ziet er niet uit,is niet zo'n zwane nek als als onder minarelli horizontaal,maar eerder een mislukte ganzennek,vooral de yasuni einddemper is errug vet,en die van mij gaat niet voor minder dan 225 incl verzendkosten weg
 
"(en niet alleen omdat ik een yasuni te koop heb hoor)"

Nee tuurlijk niet joh, het liefste houd je hem zelf!!

Ik vind persoonlijk een BS nog steeds de vetst uitziende uitlaat met die zwarte demper zonder klem.
ZOals die Yasuni eruit ziet hebben we er nog 1024.
 
Originally posted by Aidix:

Ik vind persoonlijk een BS nog steeds de vetst uitziende uitlaat met die zwarte demper zonder klem.
ZOals die Yasuni eruit ziet hebben we er nog 1024.

Ik ben het met je eens...
 
Een BS ziet er idd vet uit, maar niet onder een Runner. Ik heb het zelf ook gehad en het is niet te vergelijken met als hij onder een minarelli hangt, dat ziet er bruut en vet uit. Onder een Runner is het meer een invalide. (als je naar looks kijkt dan)
 
als je naar de looks kijkt ga ik toch voor de BS vind ik er zeer agressief uitzien en dat voor 200piek is toch niet veel ofwel dan!! ik heb toch liever die blackswan! denk ik
 
Als je voor de looks gaat heb je hem idd nog niet onder een runner zien zitten.
 
Originally posted by Aidix:

250 piek veel ? HAHA man, werk jij in de supermarkt ofzo? Nieuw kostte een BS 425, dat is pas veel.
Top70 tuned + BS... Sjors ging dik120 teller ermee. Dat loopt echt goed.
Nou vooruit 200piek mag je hem hebben, mAAr dan komt er wel 25piek verzendkosten bij
smile.gif

mail aidix@bigfoot.com dan handelen we het ff af.

Ik vind hem dus persoonlijk wel mooi (ook onder een Runner)...

Enne, die Sjors... deze scooter?

sjors.jpg


Greetz.



[This message has been edited by Bart Nrg Mc2 (edited 26 March 2001).]
 
Die ja.
En die BS daaronder was ook van mij geweest trouwens.
Deze die ik nu heb is me tweede.
 
Dan blijf het een geval van smaak denk ik,- maar voor f 200,- kan het best wel.
 
ik vind die BS echt niet lelijk onder die runner ik vind het echt wel wat hebben. Is het waar dat een BS een niet zon hoge top heeft maar wel goed trekt?? ik neem die BS hij is voor 200 piek zeker wel een goede uitlaat

aidix mail me ff
gilera85@hotmail.com
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top