gevraagd: 70cc uitlaat voor runner

Status
Not open for further replies.

Remco

terug van weggeweest
gevraagd:het liefst een gianelli blackswan of ander 70cc uitlaat voor gilera runner! als hij in goede staat is kan wil ik er best wel goed geld voor geven!
 
Advertisement - register to remove this

Hoeveel bied je voor een glimmende blackswan (geen roest, altijd gepoetst, eerste laklaag)
 
Originally posted by gilera85:
yasuni R is wel wreed voor hoeveel?

hmm weet niet moet je maar effe aan carma zelf vragen moet je effe ze email zoeken op het forum ken je hem mailen dan weet je het ook.
mzzl jer
 
heb inderdaadf nnog een yasuni r liggen voor runner 250 incl verzendkosten en da's dus ook inclusief verzekerd sturen á la 24 gld
 
ziet die yasuni er nog een beetje goed uit? en die blackswan vind ik zeer wreed, als je hem nou voor minder als die yasuni R aanbied?? dan zie ik dat ook wel zitten hoe oud is die blackswan??
 
Je kan beter een Yasuni nemen, kan meer hebben al blackswan. Die van Carma is wel ok, mooi gelakt en zo. Ik heb anders ook nog wel een Yasuni R liggen voor Piagio.
 
waarom zou ik mijn mooie BlackSwan voor minder als die eenheidsworst yasuni aanbieden?
Doe maar ff niet...
250 inclusief verzendkosten.
Hoe oud hij is doet niet ter zake, want hij heeft toch altijdin de olie in de schuur gelegen.
Hij ziet eruit alsof hij er een week onder heeft gehangen en daarna is opgepoetst.
 
Originally posted by Aidix:
waarom zou ik mijn mooie BlackSwan voor minder als die eenheidsworst yasuni aanbieden?
Doe maar ff niet...
250 inclusief verzendkosten.
Hoe oud hij is doet niet ter zake, want hij heeft toch altijdin de olie in de schuur gelegen.
Hij ziet eruit alsof hij er een week onder heeft gehangen en daarna is opgepoetst.

Nou ik heb tot nu toe al heel wat meer BlackSwans hun kutgeluid horen produceren dan Yasuni R's hoor....
 
Originally posted by Aidix:
waarom zou ik mijn mooie BlackSwan voor minder als die eenheidsworst yasuni aanbieden?
Doe maar ff niet...
250 inclusief verzendkosten.
Hoe oud hij is doet niet ter zake, want hij heeft toch altijdin de olie in de schuur gelegen.
Hij ziet eruit alsof hij er een week onder heeft gehangen en daarna is opgepoetst.

Nou ik heb tot nu toe al heel wat meer BlackSwans hun kutgeluid horen produceren dan Yasuni R's hoor....
 
Een Yasuni heeft betere prestaties op een 70 cc dan een Blackswan, ik heb ze allebij gehad en die Yasuni beviel me VEEL beter. Op een Runner dan.
 
Ik kan jou diverse setups voorschotelen waarin de BlackSwan evenveel vermogen perst als een ForRace. En ik weet er ok wel een waarin de BlackSwan gehakt maakt van jouw R/Sjees

Je moet die R en Swan niet zomaar vergelijken, het zijn heel verschillende uitlaten.

Op een polini alu70 of MHR team bijvoorbeeld doet hij het niet, maar op Corsa, evo70, Top70 en andere giet70 wel.
Afstellen is trouwens ook een vak apart, en de meeste fiuren hebben nogal een voorliefde voor te lichte rollen. Dat vindt een Swan niet tof.
 
Ok als jij dat vind. Dan ben ik wel benieuwd met welke setup de Swan gehakt maakt van de R, want ik heb het andersom mee gemaakt. Ik ben het wel met je eens dat ze niet te vergelijken zijn.
 
en het interesseert mij allemaal geen ene reet,ik wil mijn uitlaat gewoon kwijt ,omdat ik naar oiets anders opzoek ben,mijne reed goe op 70 corsa klaar,
 
Originally posted by DEMIN:
Ok als jij dat vind. Dan ben ik wel benieuwd met welke setup de Swan gehakt maakt van de R, want ik heb het andersom mee gemaakt. Ik ben het wel met je eens dat ze niet te vergelijken zijn.

Dat dacht ik al ja.
Neem maar eens een Malossi 50giet, tune die en stop er een Swan op. zowel top als acceleratie VET beter als ForRace en welke andere pijp dan ook.
 
Originally posted by Aidix:
Dat dacht ik al ja.
Neem maar eens een Malossi 50giet, tune die en stop er een Swan op. zowel top als acceleratie VET beter als ForRace en welke andere pijp dan ook.


is ie ook beter dan een jolly moto op een getuned 70cc nou jullie zoeken het maar uit
smile.gif
smile.gif
smile.gif
smile.gif
smile.gif
smile.gif
smile.gif
 
Ik heb een top70! welke zal betere prestaties leveren of is dat moeilijk te zeggen! f 250 is best veel oke ze zullen er vast wel goed uitzien maar ze zijn wel 2de hands ik bied er 200piek voor,jullie willen hem toch zo graag kwijt! dus wie het eerst bied is em kwijt!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top