Stealth-EVO50 said:Maarja, dan hoeft die "kale kip" niet te gaan stelen. Volgens mij heb je gewoon alle recht op een vergoeding. Kan hij het niet betalen is er een deurwaarder of sluit ie maar een lening af. Maar meeste scooterdieven hebben toch wel wat geld met die rare handeltjes van ze..
Enige wat je bij de politie altijd moet doen is er achteraan zitten, want de koffieautomaat werkt daar als een magneetJij staat volledig in het recht, dat hij geen geld zou hebben is dan zijn probleem. Uiteindelijk hoor jij geld op een of andere manier van hem te ontvangen. Is het niet van hem is het van z'n ouders (onder 21). Maar het lijkt erop dat de politie bij jou wel goed z'n werk doet gezien de snelle opsporing en het snel contacteren van jou. Dus neem aan dat het geld ook wel goed komt, het zijn meestal bekenden van de politie die gastjes dus nu is het voor de politie een mooie kans om ze financieel te naaien met allemaal leuke claims
MarkyB said:de moeder van de jongen stond helemaal achter het strafproces, dus dat zal qua vergoeding wel goed zitten denk ik.
vandaag ben ik op pad geweest om schaderapporten te laten maken, wat nieuwe kappen kosten, en wat overspuiten door een autospuiterij kost.
is dat verstandig om de rechter meerdere oplossingen (waar ik mee akkoord ga) aan te dragen?
hij heeft ermee gereden, hij heeft hem overgespoten en hij heeft mijn luchtschroef gejat.Unforgiven_nl said:Maar ff uit nieuwsgierigheid, hoe wisten ze waar je scooter stond? Want hij was er niet mee aan het rijden ofzo toch?
MarkyB said:hij heeft ermee gereden, hij heeft hem overgespoten en hij heeft mijn luchtschroef gejat.
de moeder van de jongen was er achter gekomen en heeft de politie gebeld met de boodschap dat ze de jongen en de scooter op mochten komen halen.
doe mij ook zo'n moeder
Unforgiven_nl said:KIJK!!! Zo hoort et! Geweldig! Hoe oud is die gozer?
ps: Waar woont ie? (Unfo denk aan Scooterforum knokploegje samen stellen en ff langsgaan)
franky said:ouders hebben hiervoor wa verzekering
dus gewoon schade declareren bij hun
melf #50 said:stoer hoor , met een groepje iemand in elkaar slaan :|
XoReP said:Misschien zou het helpen om tegen ze (politie/rechtbank etc.) te zeggen dat je afstelwerk maar zelf gedaan heb omdat je dit zelf makkelijk wist te doen om zo geld te besparen (goede wil tonen helpt altijd een beetje denkk om op die manier te kunnen slijmen).
offtopic: een pakje kaugum spelen is het begin van het einde +pippi+
Unforgiven_nl said:Heb je geen humor ofzo, ik zit maar te dollen hoor... Maar dat neemt niet weg dat ik zo iemand graag een tik verkoop!