This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Gestolen scooter terug gekregen met schade

je zegt wel dat ie geld moet hebben met "die rare handeltjes" maar dat is niet op papier , al het losse geld kan hij ergens verstoppen , en het is immers niet op legale manier verkregen en heeft hij dus officieel niet

je moet wel even reeel bekijken wat de gevolgen zijn als iemand (op papier) 0,0 geld heeft , heeft iemand bijv. geen postadres krijgt hij geen uitkering , dus zal hij 0,0 geld hebben officieel.. en dan valt er dus niks te halen , wat er dan gebeurd is dat hij zijn schuld in de cel kan aflossen (zitten dus...) (en krijgt het slachtoffer dus geen geld), en dat kost ons dan ook weer geld etc. etc. , dit is een voorbeeld van hoe het kan gaan in Nederland....

Als de politie de schade al kan regelen voordat het bij een rechter is is natuurlijk beter! Hoe eerder hoe beter. Voordat et voor een rechter is dat kan nog een paar maanden duren.

Maar ff uit nieuwsgierigheid, hoe wisten ze waar je scooter stond? Want hij was er niet mee aan het rijden ofzo toch?

Unforgiven_nl said:
Maar ff uit nieuwsgierigheid, hoe wisten ze waar je scooter stond? Want hij was er niet mee aan het rijden ofzo toch?
hij heeft ermee gereden, hij heeft hem overgespoten en hij heeft mijn luchtschroef gejat.
de moeder van de jongen was er achter gekomen en heeft de politie gebeld met de boodschap dat ze de jongen en de scooter op mochten komen halen.

doe mij ook zo'n moeder

KIJK!!! Zo hoort et! Geweldig! Hoe oud is die gozer?

ps: Waar woont ie? (Unfo denk aan Scooterforum knokploegje samen stellen en ff langsgaan )

ouders hebben hiervoor wa verzekering
dus gewoon schade declareren bij hun

Unforgiven_nl said:
KIJK!!! Zo hoort et! Geweldig! Hoe oud is die gozer?

ps: Waar woont ie? (Unfo denk aan Scooterforum knokploegje samen stellen en ff langsgaan )

stoer hoor , met een groepje iemand in elkaar slaan :|

doe mij ook zo'n moeder [/QUOTE]

zo hoort het gewoon vind ik...

kijk dat je op je 14e een keer een pakje kauwgum steel , nja , maar een complete scooter .... dan is er echt wat mis met je , dat hoort gewoon niet , dus vind ik het logisch dat je eigen moeder je aangeeft als je zoiets doet , er zijn ook velen die het niet doen en zich stil houden omdat het hun "lieve zoontje" is en bang zijn dat ie alleen de bak in moet tussen de "grote jongens" moet zitten... dat soort moeders zouden ze er ook bij op moeten sluiten , er zijn zeker weten wel genoeg die niks zeggen..

franky said:
ouders hebben hiervoor wa verzekering
dus gewoon schade declareren bij hun

Ja dag , die verzekerings maatschappij gaat geen opzettelijk toegebrachte schade en diefstal vergoeden tenzij het een kleuter van 3 was .
Mamma zal moeten betalen en de kosten op haar lieve zoontje verhalen tenzij hij meerderjarig is .

Misschien zou het helpen om tegen ze (politie/rechtbank etc.) te zeggen dat je afstelwerk maar zelf gedaan heb omdat je dit zelf makkelijk wist te doen om zo geld te besparen (goede wil tonen helpt altijd een beetje denkk om op die manier te kunnen slijmen ).

offtopic: een pakje kaugum spelen is het begin van het einde +pippi+

als je 1 keer wat kleins steelt en je wordt gepakt heb ik er geen problemen mee, als ze daar maar van leren en een gemiddelde 14 jarige zal er vaak ook wel van terug schrikken.

@ xorep , ben je ooit weleens in aanraking geweest met de politie? en naar de rechtbank? dan weet je wel dat je fout zit als je daar wegkomt hoor..

Unforgiven_nl said:
Heb je geen humor ofzo, ik zit maar te dollen hoor... Maar dat neemt niet weg dat ik zo iemand graag een tik verkoop!

is dit een humoristisch onderwerp dan?

en een knal voor z'n kop is wat anders als een rel veroorzaken