Gestolen NRG. Buurt van Rotterdam

Lennox

Well-Known Member
Hoi lui,

Net vertelde een goede vriend van me dat zijn NRG is gestolen.

Dit is gebeurd bij "Scholengemeenschap Willem van Oranje" te Oud-Beijerland (ongeveer 20 km van Rotterdam)

Het gaat om een NRG ac met het kenteken ZGJ 082

Kleur is zwart/geel. Opvallend is dat de ouwe beunhaas er een typhoonpijp onder had gekwakt, voorzien van eigen gemaakte bocht 8P + Ophanging. Her en der sporen van laswerk, en een tph pijp die dik naast de scooter hangt.

Verder standaard. Heeft her en der wat krasjes, en is ook nog nooit schoongemaakt geloof ik. Beetje raar dat ie ook gejat is. Geen sporen van braak, aangezien hij nooit op slot stond.

Kap die voor bougie zit zat er niet op, en tevens zijn voorvork en achterveer (lek) niet meer best.

Mochten jullie iets zien dat er op lijkt. Laat het dan weten aub


Oja er zaten nog 2 polini stickers op de gele stickers van het voorspatbord


Foto :

nrg.JPG


Die kolenpot is er nu dus af voor std tph pijp, voor de duidelijkheid
 
Advertisement - register to remove this

dat is echt minder gewoon:(
ik ga mn ogen open houden in heinenoord en oud beijerland
 
ik hou ook m'n ogen open ik kom regelmatig in rotterdam en woon zelf 10km bij rotterdam vandaan!!! hard aanpakken die gasten :(
 
ik gaat vanavond ff rondje obl voor je doen
ff langs camping de kreek anders daar zitten allemaal polen die veel jatten
zal het je laten weten als ik iets zie
problemen mee als ik hem zie rijden en hoek hem ervan af ????
mzzl
 
Originally posted by heineken787
ik gaat vanavond ff rondje obl voor je doen
ff langs camping de kreek anders daar zitten allemaal polen die veel jatten
zal het je laten weten als ik iets zie
problemen mee als ik hem zie rijden en hoek hem ervan af ????
mzzl

Lijkt me niet :)

Er zijn trouwens opnames gemaakt, alleen die zijn ingeleverd bij de politie. Anders hadden we kunnen zien wat voor type het was.

Die kut aspergestekers had ik nog niet aan gedacht. Idd wel een optie.
 
gister wezen kijken was niks te zien
vandaag op school hoor ik dat er een kerel in dord van de week een nrg heb gejat zal proberen meer info te krijgen namen enzo
mzzl
 
k zal wel rondkijken hier in dordt.. maar t lijkt me sterk gezien de staat van dat ding.. was ie gewoon standaard verder?
 
Hij liep nu 100 tellertje. Zat 17,5 DO op meen ik. Maar voor de rest vrij standaard.

Gelukkig is met school al een deal gemaakt geloof ik (krijgt iets van 800 euro) Maar zou fijn zijn als hij terug wordt gevonden.

Zoals je kan zien zat er trouwens ook nog een minarelli luchthapper opgebeund :D.
 
Back
Top