is het water of luchtgekoeld?Volgens mij zijn dat minarelli imitatie blokken. Heb hier een generic staan en dat is een minarelli cloon. Hebben wel een kleinere zuiger pen maat
en passen er originele minarelli onderdelen op?is het water of luchtgekoeld?
maar er kunnen dus minarelli onderdelen op? is dat dan van een horizontaal of verticaal?Lucht gekoeld. Ik heb er een oude cillinder van een neos opliggen.
past er een origineel minarelli blok onder? plug and play?Ik heb er een cillinder van een neos op zitten dus maar dat zal niet met werkelijk ieder onderdeel zo zijn. Uitlaat is anders maar er past wel gewoon een minarelli uitlaat op. Verder is de krukas anders en zullen er nog veel meer verschillen zijn. De kwaliteit is ook lang niet zo goed als minarelli zelf. Mijne is horizontaal maar kan denk ik verschil in zitten. Weet niet of ze meerdere typen motorblokken hebben
aha heb je een standaart neos 25kmp cilinder erop zitten want zat net te googlen en zag normale neos cilinder staan en neos 25kmp?Geen idee of dat past. Is zeker passend te maken. Kabelboom kun je vergeten denk ik. Moet je wel de kabelboom van het blok mee omzetten dus
moeten de carters dan worden bij geslepen?Lijkt me een beetje logisch dat een 25kmp cilinder niet op een brom blok past en andersom ook niet
ik wil hem omlaten keuren naar brom omdat ik een snor echt niks vind en veelste gevaarlijk is. en ik zocht voor onderdelen maar kon bijna geen een 70cc cilinder vinden voor dit blokJe kan het passend maken maar waarom? Het is er niet voor bedoeld. Als jij eraan gaat slijpen terwijl je er al zo weinig verstand van lijkt te hebben gaat het niet goed komen denk ik.
Wat ben je nu eigenlijk van plan. Je realiseert je toch ook dat je gewoon onderdelen kunt krijgen voor dit blok he? Het hoeft niet perse een minarelli cillinder te zijn wat je er op legt.
ik kan erg goedkoop een generic krijgen misschien dat ik het hele blok wel gewoon vervang voor een horizontaal minarelli watergekoeld. zijn 2ehands niet heel duur en is leuk onder zn hele lichte scooter70cc zou ik niet op een pen 10 krukas leggen, weet ook niet of daar uberhaupt 70cc voor te krijgen is. Dan bedoel ik een bijbehorende zuiger met pen maat 10. Minarelli heeft 12 als ik het goed heb.
Ik denk dat je beter een bromscooter kunt kopen. Ombouwen naar brom kan wel maar als je zelfs onderdelen zoals een cilinder moet gaan vervangen word het erg duur. Ik weet even niet hoe duur keuren is, maar dat is ook al gauw 200 euro. Dan met onderdelen erbij zit je op 300 euro. Gooi je er nog 100 euro bij heb je voor 400 euro een redelijke bromscooter met een beetje geluk.
knutsel ik wel erinHoud er wel even rekening mee dat het misschien niet past he.
En die generics zijn allemaal luchtgekoeld zover ik weet dus je moet dan ook alle spul zoals radiateur en koelvloeistof reservoir kwijt kunnen