Generic cracker 2t

Soufyiane

New Member
Beste
Ik heb gisteren een generic cracker 50cc 2t gekocht met 6.000km ik was een test rit aan het doen toen reed die 40 vandaag lekte er een beetje olie uit en ik denk dat het van de overloop is maar goed ik wou gaan rijde maar die reed niet meer het zelfde ik gaf geen gas die wou al gaan maar als ik reed ging die traag op ik denk dat door de carb vuil is of de uitlaat
Kan iemand me iets over zegge want heb geen verstand
 
Advertisement - register to remove this

welk bouwjaar is deze scooter? Zover ik weet bestaat dat merk al een geruime tijd. Volgens mij al in de 90er jaren.

Vind die 6000km dan wel erg vreemd + dat je bij zo`n stand al problemen hebt met starten.
 
welk bouwjaar is deze scooter? Zover ik weet bestaat dat merk al een geruime tijd. Volgens mij al in de 90er jaren.

Vind die 6000km dan wel erg vreemd + dat je bij zo`n stand al problemen hebt met starten.
Vermoed dat t apparaat flink lang stil gestaan heeft. zou pakkingen en zo na gaan lopen. en carburateur eens goed schoonmaken.
uitlaat zal met 6000 km vermoed ik zo niet dicht zitten. Wat ook vaak gebeurt is dat alles weer los moet komen na lange stilstand.
Eerst zorgen dat alles schoon en lek en lucht dicht zit (valse lucht) en dan flinke rit maken. kan een boel doen.
 
Back
Top