Gemeente Almere Rulez

MoveMent

King of Rock & Roll
nou reed ik dus een aantal maanden gelden in het Bea-prak bij ons in Almere, met een vriend van me, met een SR.

Wij lekker rijde..staan er op dat fietspad (ja, daar moet je rijden in Almere) zomaar van die hekkies....

Lantaarn ter plekke was kapot en dus reed die vriend met die SR er volop...

SR total loss...hij had verder niks en ik remde zeer accuraat!



Nu heeft hij het voorval bijde gemeente gelegd...en ff 3 maanden gew8!

maar een goed begin van het nieuwe jaar...

1250 euro..terug gestort op de rekening...thnx you gemeente Almere!

en als kadootje heb ik zijn metrakit uitlaat gekregen....die deed het nog!

eind goed..al goed!
Scooter_004.jpg


Scooter_003.jpg


Scooter_005.jpg
 
Advertisement - register to remove this

Originally posted by YouR-!t
nou reed ik dus een aantal maanden gelden in het Bea-prak bij ons in Almere, met een vriend van me, met een SR.

Wij lekker rijde..staan er op dat fietspad (ja, daar moet je rijden in Almere) zomaar van die hekkies....

Lantaarn ter plekke was kapot en dus reed die vriend met die SR er volop...

SR total loss...hij had verder niks en ik remde zeer accuraat!



Nu heeft hij het voorval bijde gemeente gelegd...en ff 3 maanden gew8!

maar een goed begin van het nieuwe jaar...

1250 euro..terug gestort op de rekening...thnx you gemeente Almere!

en als kadootje heb ik zijn metrakit uitlaat gekregen....die deed het nog!

Scooter_003.jpg


Heey das Maurice met ze mooie sjeezer :)

Beatrix park is wel lekker om te scheuren :) loopt nooit iemand en de paden zijn er lekker lang en groot, alleen wel beetje veel politie daar...
 
Originally posted by YouR-!t
ik remde zeer accuraat!



:p of bedoel je adequaat ? ;)

Een paar jaar terug was de straat hier opengebroken, toen was een maat van mij met volle vaart erin gereden. Mensen hadden de afzetting opzij gezet.
(eigenlijk best lachen, gelukkig had hij geen verwondingen ofzo) maar zijn voorvork was wel krom en hij had ook nog wat kapschade, de gemeente had zijn schade toen ook vergoed.
Netjes toch?
 
Hekjes zijn weg...Beter want als er politie is kom je er moeilijk weg, heb ik ervaren :)

Wel lekker scheuren altijd daaro, enne door dat skate park heen, das lache, vinden die skaters alleen niet zo tof 8P
 
leuk plekkie om te testen (beatrix park)
alleen s'avonds ga ik er liever niet doorheen
aangezien er daar heel wat "niet zo lieve" mensen
rondlopen die ook graag je scooter willen hebben
 
:) daar test ik me scooter soms:p
bij dat skate park heb je een hele lange wijde pad die langz het water loopt, waar die gekleurde lataarnpaal hangen. echt een hele mooie stukje.
})


verder is het wel netjes dat de gemeentje vergoedt
 
in zeewolde is een keer een bekende van me met zn scooter tegen zoon grote stalen rioolbuis gereden met zn scoot @ 50 kmph. de straat was ook niet verlicht twas in een nieuwbouwwijk. er stonden geen hekjes ofzo maar wel een bord wegwerkzaam heden. daar ging een bijna nieuwe aerox van (toen nog) 5000 gulden total loss hij heeft nix vergoed gekregen....:|
 
Back
Top