geluid van uitlaat

djmilano

R70 Driver
kheb origeneel pijp
gaat 60 ...
nu is men vraag
of je die meer lawaai zou kunne
late make
doormiddel van een gaatje ofzo ... ???

wie kan helpe
thx !!
 
Advertisement - register to remove this

Ikzelf weet niet echt veel van die Booster af, maar je zou es op www.scootparts.nl kunnen kijken wat er allemaal voor je scoot te verkrijgen is. Laat dan hier es zien wat je heb gevonden en dan kunnen wij eventueel de setup een beetje aanpassen.
Booster is Mina Verticaal AC toch???

/edit:
Ook al is het een goede setup, dan kan het nog in de soep lopen :| Doordat er veel onderhoud bij komt kijken als je zoiets aanschaft
 
???

Kan je een beetje proberen in het Nederlands te schrijven, anders snap ik er niet veel van.
Ik heb het net ff opgezocht, en je scooter is dus Mina verticaal en volgens mij ook AC... Dat plaatje wat je daarnet hebt gepost, ziet jou scooter er ongeveer hetzelfde uit? Dus met zo'n soort van rond roostertje boven je uitlaat? Dan is het AC ;)
 
Als je dan toch geld wilt uitgeven voor een leuke setup, neem dan zoiets: :D

Malossi MHR Replica 70 Alu cilinder
Yasuni R uitlaat
Doppler krukas met C3 lagers
Dell'Orto 19mm carburateur
Malossi Multivar + Ventilvar
Malossi Carbon Membraan klepjes

Dan ben al rond de €600 kwijt aan onderdelen, en dan moet je ook nog es afstel zooi kopen wat ook wel wat zal zijn. En dan moet je het ook nog es draaiende gaan houden en dat kost ook zeer veel geld.
KORTOM: NIET DOEN!!! ;) :D
 
beter doe je eerst ff wat kennis op! En ga je eerst eens wat langer gewoon standaard rijden, met ander pijpje ofzo, beetje ervaring opdoen. als jij meteen al met een dikke setup gaat rijden, kan ik je garanderen dat je voorspoedig een ongeluk bouwt.
en trouwens, als ik dat zo hoor, schat ik in dat jij 85 digi in het begin hard vind gaan... vond ik ook :?
 
Last edited:
mja, kvind dat ie wel gewoon mhr replica, mhrpijpje, 21mm carb, etc kan gaan halen, als ie goed smeert, en het hele zooitje een beetje afstelt, is wel redelijk setupje, vrij tam nog...
lukt em vast wel:)
 
Volgens kun je ook beter eerst een ander uitlaatje nemen en rustig wat opbouwen. Als je over gaten in je uitlaat boren loopt te spreken, lijkt het me niet verstandig om een mhr-r te nemen. Ga je daar ook gaatjes in boren dan? Voor extra koeling ofzo? Neem en Yas r, dan kan je die nog altijd gebruiken als je naar 70 wil, en nu zal je het ook al hard vinden :)
 
In je profile staat trouwens al een setup met 70 giet etc., maar dat heb je er dus nog niet onder???
Ik zouw zoals hierboven al gezegd word gewoon een Yasuni R halen. Ben je daar een beetje aan gewend kan je een DR70 halen met een 17,5 carb. Vind je dat niet hard genoeg meer gaan, haal je een 19mm carb, laat je je cilinder tunen, andere krukas etc etc.
Begin nou maar rustig. Er zit volgens mij niemand hier op het forum die gelijk een blazende setup had.
 
Back
Top