This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Gekste plek waar je 'het' ooit hebt gedaan

uhm.. steegje op straat.. op een familie feest in de wc.. in bed 8P
verder rest altijd lekker binnen in t huis..
 
Originally posted by DePaaJ
volges mij allemaal praatjes hiero

zeg dan nix:| je verpest eht topic aars!

Verders: bed van mn pa, waterbed van haar ouders, keuken (kwam dr zus thuis), verders nog nix nieuws in mn hersenen opgekomen
 
Originally posted by $aint
ik begin wel ff dan

Vondelpark, trein, pashokje H&M, bos bij m'n school (helaas nog niet in school), verder kan ik er nu ff neit sow veel meer bedenken (slechte zaak!!!) maar ik zal m'n ged8en er ff over laten gaan

waar bij sgol? en met wie?
 
Zwembadhokje offcourse, en ooit m'n tenen opengehaald op een badkamervloer :| ... In een tentje, bij een recreatiemeer, bed van m'n ouders, onder de douche, ehmz... verder weet ik nix op het moment
 
In me moeders auto. In het park. In de kelder. Me moeders bed .... in de hal van een flat. Kleedhokje zwembad. In een strandhokje. Dat wel het wel zo een beetje
 
De raarste was toch wel de School WC, kwam er ineens een leraar binnen toen ik naja je weet wel...
Das klote hoor, moet je echt stil zijn ineens.

Maar dat was toch een raar plekje, doe het liever thuis of ergens tussen een menigte, das wel super geil !!!!
 
Originally posted by Makker
<--------- de naam zegt het al !

Mij is niks te gek !!!

ja daar hebben we wee nix aan he Gijs!

Ik weet er weer 1: bijna op het strand, maar dat was toch net ff te risky, dus toen maar naar de dichtsbijzinde (100m) camping en de douches in (in zo'n groot wasverblijf weet je wel)