This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Gekste plek waar je 'het' ooit hebt gedaan

Mizzle said:
Ben ik het zeker mee eens... Kom op zeg...JE zusje's bed :r

Dan liever Op het strand, is wel lache...
Alleen wel oppasse met dat zand


haar zusjes bed en ga jijm maar ios uitzoeken welk bed nou van haar is met een dronken kop als ze in de zelfde kmwr slapen en dst van die dixi dit was bij zo`n bedrijf bo-rent ofzo die maakt die dingen schoon en er stonden welke buiten!!! en jullie varegn ok gekste plekjes

Jeroen
 

Ok ik begrijp je, als je nu ook nog ff wat meer tijd besteedt aan je typwerk ben ik helemaal tevreden.
 
aprillia sr2000 said:
marco naar de hoerentent geweest? bedoelt ie dat mischien :?
of een boerehok ofzow, tussen het stro

DUH, dat is speciaal voor dat soort gasten uitgevonden...

Het lompste waar ik het egdaan heb was in een achtertuin van een onbekend persoon.
 
jij beunt gewoon bij als akkerploeger 8P

hmmz niet echt veel geks meer eigenljk gewoon in bed of bank van des betreffende chick
 
uhm, in gang van haar huis, gang had geen deur naar huiskamer, gewoon open deur zegmaar, ouders zaten in huiskamer, niet geneukt, gevingerd
 
Ik vat alleen je naam van dit stuk tekst :?
 


kan je hem wel omhoog krijgen dan +ralf+ :X 8)

lolz
 

Je hebt een warning gehad, ik zeg hier een paar posts boven nog tegen iemand dat hij normaal moet typen, en dan kom jij met zo'n tekst aanzetten. Is het nou echt zo moeilijk om normaal ABN te praten? Voor het geval je het nog niet wist...dat is verplicht op dit forum.
 


en trots dat je bent, een 12 jarige doen, hoe ziek moet je zijn? :L
 
Wat ik eruit opmaak is dat het zusje van ze vriendin 12 was en ernaast lag. Verder wil ik het niet weten :X
 
sjow kan je em wel omhoog krijgen dan?