gekloot met lagers en keeringen

Buykie

Well-Known Member
Eey, van de week ging het dus na 14000 km mis met mn aerox. Het setupje is totaal niet gek maar er zijn plannen voor sneller spul.
Huidige setup:
*cilinder en cabarateur standaard.
*polini speed-control vario
*polini 2g koppeling (is dat de speedclutch ofzo tog)
*yasuni r
en nog wat kleine aanpassinkjes.
Probleem is nu dat mijn krukaslagers dood zijn, vario draait bijna ovaal rond en je hoort de lagers lopen wanneer je krukas zonder compressie ronddraait. Kga binnenkort de carters dus splitsen maar welke lagers en keeringen moet ik bestellen? c3? c4? met stalen of kunstof kooi? viton? skf? moet gewoon goed spul hebben waar ik weer een tijdje meer door kan.
Khoop wat te horen, alvast bedankt,
Laterz..
 
Advertisement - register to remove this

skf lagers zijn idd sterk genoeg maar als je toch je blok uit elkaar hebt liggen en je hebt plannen voor sneller spul knal er dan meteen een andere krukas in, hoef je je blok ook niet nog een keer te splitsen als je een andere cilinder haalt ;)
 
Back
Top