Eey, van de week ging het dus na 14000 km mis met mn aerox. Het setupje is totaal niet gek maar er zijn plannen voor sneller spul.
Huidige setup:
*cilinder en cabarateur standaard.
*polini speed-control vario
*polini 2g koppeling (is dat de speedclutch ofzo tog)
*yasuni r
en nog wat kleine aanpassinkjes.
Probleem is nu dat mijn krukaslagers dood zijn, vario draait bijna ovaal rond en je hoort de lagers lopen wanneer je krukas zonder compressie ronddraait. Kga binnenkort de carters dus splitsen maar welke lagers en keeringen moet ik bestellen? c3? c4? met stalen of kunstof kooi? viton? skf? moet gewoon goed spul hebben waar ik weer een tijdje meer door kan.
Khoop wat te horen, alvast bedankt,
Laterz..
Huidige setup:
*cilinder en cabarateur standaard.
*polini speed-control vario
*polini 2g koppeling (is dat de speedclutch ofzo tog)
*yasuni r
en nog wat kleine aanpassinkjes.
Probleem is nu dat mijn krukaslagers dood zijn, vario draait bijna ovaal rond en je hoort de lagers lopen wanneer je krukas zonder compressie ronddraait. Kga binnenkort de carters dus splitsen maar welke lagers en keeringen moet ik bestellen? c3? c4? met stalen of kunstof kooi? viton? skf? moet gewoon goed spul hebben waar ik weer een tijdje meer door kan.
Khoop wat te horen, alvast bedankt,
Laterz..