Gek geluid na schoonmaken blok

DaniM

Member
Ik heb een typhoon 2t Piaggio en ik heb laatst heel het blok eronder uit gehaald om hem goed schoon te maken, alles schoon gemaakt met remreiniger en benzine en zo liggen schrobben met tandenborstels van binnen. Toen heb ik een nieuw mezoly membraam erop gezet, nieuw spruitstuk, nieuwe elektrische choke, nieuwe carb 17,5mm, nieuwe 50cc cilinder, cilinderkop en zuiger van mezoly.
Alles in elkaar gezet en heb blok weer onder het frame gezet, maar als ik hem probeer te kicken krijg ik een heel gillend geluid, een soort piep. Het is niet iets met elektriciteit neem ik aan want er zit geen accu in. Het klinkt net alsof iets schuurt.
Ik heb via mijn boegie in de cilinder gekeken maar het ziet er gewoon goed uit. Het lijk net alsof de cilinder helemaal droog staat en er geen benzine in komt want de boegie is net nieuw en is nog helemaal schoon. Weet iemand wat dit kan zijn want ik weet het echt niet??

Advertisement - register to remove this

Ja al 10x eerder gedaan volgensmij heb ik niks fout erin gezet. Ik ga morgen even kijken of er iets los is gekomen maar denk het niet,
Moet er ook bij zeggen als ik gas bij geef word het erger tijdens kicken.

Back