geflitst

Advertisement - register to remove this

Ik denk het wel.. Kan je denk ik ook wel makkelijk achterkomen.. Je hebt wel eens van die kastjes staan die licht gaan geven met daarin u rijd te snel, als je ook te snel rijd.. Als die jou opvangt dan denk ik dat een flitspaal je ook kan fliten..

Tip: Niet oefenen bij dat kastje dat licht geeft, als er gelijk achter een flitspaal staat;)..
 
ja zeker en vast ik reed tegen 75km/h waar je 50 km/h mocht en ik was geflitst maar dat geeft niets ge hebt geen nummerplaten op je scoot he (ale in belgië toch ni)
 
jah je word geflits maar je krijg nu NOG geen boete! maar als daarlijk die nieuwe nummerplaatjes dr op zitten en je word dan geflist ben je de L*L!
 
ermm, je kan best geflitst worden, maar ik rijd altijd gewoon even hard door voorbij flitspalen, zolang je geen kenteken hebt.... kan het geen kwaad. tenzij meneer de agent naast de paal staat die dan achter je aan komt.
 
weet cker je kan niet geflitst worde, jah je word wel geflitst maar je krijg geen boete. Bij ons staat dr een flitspaal op de dijk, en ik rij er al een jaar elke dag met 80 voorbij. nog nooit een boete gehad, maar hij flitst wel. ik ben dus ook altijd de eerste die het weet :) en iedereen waarschuwt
 
haha wil k ze wel eens zien kijken op het bureau:) Knetters veel foto's van een en de zelfde scooter, elke dag weer 8P
 
Een keer met een vriend ff iets van 20/30 foto's op een dag laten maken vanons :p
Daarna kapte die er mee dus zal wel vol hebben gezeten ;)

Dat ding flitste trouwens van voren :rolleyes:
 
XoReP said:
Een keer met een vriend ff iets van 20/30 foto's op een dag laten maken vanons :p
Daarna kapte die er mee dus zal wel vol hebben gezeten ;)

Dat ding flitste trouwens van voren :rolleyes:

haha ONWNED8P

Ma als het goed is flits hij van voren EN van achteren zodat hij(bij auto dus) altijd 1 van de 2 kentekenplaten goed op foto heeft:)
 
Hoe flits die dan aan de voorkant:S:S:S

Tip.. Haarlak op het kenteken spuiten, als ie dan flits kan het er niet opkomen omdat de flits zich zelf flits zeg maar.. voorbeeld, foto knippen in het raam met de flits aan..
Er is ook een speciale soort folie die je er overheen kan doen, dat zie je ook zo niet, maar wel als ie aan het flitsen is..
Maar er zit een maar aan, als je wouten achter je hebt, die hun lampen aan hebben, en ze schijnen op jou kenteken aan de achterkant, weerkaatst het dusz hebben ze het wel door.. Ik weet niet of er trouwens een boete voor staat :s..
 
307_wrc_girl said:
Hoe flits die dan aan de voorkant:S:S:S

Tip.. Haarlak op het kenteken spuiten, als ie dan flits kan het er niet opkomen omdat de flits zich zelf flits zeg maar.. voorbeeld, foto knippen in het raam met de flits aan..
Er is ook een speciale soort folie die je er overheen kan doen, dat zie je ook zo niet, maar wel als ie aan het flitsen is..
Maar er zit een maar aan, als je wouten achter je hebt, die hun lampen aan hebben, en ze schijnen op jou kenteken aan de achterkant, weerkaatst het dusz hebben ze het wel door.. Ik weet niet of er trouwens een boete voor staat :s..
dit heb ik ook allemaal gezien enzo, was tijd geleden nog wat over op t.v. gingen ze uitproberen maar hielp voor geen meter.

En reken er maar op dat ze boetes KUNNEN versturen als je word geflitst. Ze kunnen je kenten achterhalen, maar dat doen ze alleen als jij veel ste hard rijd. Als jij er b.v. met 110 ofzo voorbij komt zetten waar je 30 mag (binnen bebouwde kom), dan gaan ze wel even je kenteken natrekken.
Elke verzekering heeft een bepaald aantal platen afgenomen. b.v. centraal beheer NMB-001 t/m NMC-999 zo kunnen ze zien waar die vandaam komt en dan bellen ze even naar Centraal beheer / Univee / enz....

Dus het kan wel, maar normaal gesproken als je er met 80 ofzo voorbijgaat krijg je niets thuis, omdat het te veel tijd kost.
 
Back
Top