geflitst

s4nd0r

Jagrox
hallo ik reed op een gegeven moment naar me school en werdt door een opel astra geflitst :( dus ik d8 draai om staat er een moterjood achter me..:(
dus ik moest mee en was met 65 geflitst waaar je maar 30 mocht nu zei de polite agent dat ik een boete van 125 euro krijg klopt dit :????

Advertisement - register to remove this

Ik neem aan dat je daar maar 35 mocht rijden omdat je een scooter bent (binnen bebouwde kom) Dan heb je denk ik mazzel dat de agent je aanhoudt en denkt dat je daar 50 mocht ofzow :)

Multivar said:
Ik neem aan dat je daar maar 35 mocht rijden omdat je een scooter bent (binnen bebouwde kom) Dan heb je denk ik mazzel dat de agent je aanhoudt en denkt dat je daar 50 mocht ofzow :)

Er staat dat hij maar 30 mocht rijden op dat stuk. Een scooter binnen bebouwde kom mag ook maar 30.

s4nd0r said:
hallo ik reed op een gegeven moment naar me school en werdt door een opel astra geflitst :( dus ik d8 draai om staat er een moterjood achter me..:(
dus ik moest mee en was met 65 geflitst waaar je maar 30 mocht nu zei de polite agent dat ik een boete van 125 euro krijg klopt dit :????

het zal wel he als die agent dat zei!!! maar afwachten je zal wel een acceptgiro thuiskrijgen daar staat het preciese bedrag op ook hoeveel tijd je hebt de boete te betalen etc.

ik kreeg €240 boete voor 69 (gecorrigeerd) rijden op een weg maar je maar 30 km/u rijd... mijn bezwaarschrift ligt al klaar om op te posten, ben benieuwd of ik de boete nog moet betalen :D

ik was geflitst en kheb nooit wat binne gekrege.
ik was in totaal 3 X geflitst :S, ik was 2 X terug gereden.
Ze gaven geen kick, mazzel misschien? :0

greetz renedis

//edit: ik reed in iedergeval geen 30 voor de gene die dat denke :|
kreed met zo'n km of 85/90 waar je 40 mocht.

Back