Geen Vacuum + benzine uit de vacuum slang?

Beau-SB

Member
Hallo,

Mijn scooter trekt geen vacuum, als ik gas geef dan komt er geen benzine in de benzine slang, ook als ik kick niet. Beide slangentjes zowel van de benzine als het vacuum zijn nieuw en ook de carburateur is nieuw. Ook heb ik een nieuwe originele benzine kraan. Ook heb ik gemerkt toen ik de scooter teste dat als ik het gas open hou tot een x aantal toeren terwijl die op de bok staat dat er dan benzine uit het vacuum slangetje vanuit de carburateur naar boven loopt. Hoe zorg ik dat hij fatsoendelijk vacuum trekt en dat er geen benzine is mijn vacuum slang komt? En ja voor alle slimmerds ik heb natuurlijk de slangetjes op de juiste plek aangesloten dus vacuum op vacuum benzine op benzine.

Mvg Beau
Post automatically merged:

Betreft een Gilera Stalker 2takt

Advertisement - register to remove this

Heb je deze goed gemonteerd?
Pakking vervangen?
Gecontroleerd op valse lucht trekken?
Deze is goed gemonteerd ja en er zit vloeibare pakking op. Op valse lucht heb ik niet overal gecontroleerd maar de uitlaat zit een nieuwe pakking op bij het membraan ook. Ik heb het spruitstuk van het luchtfilter vervangen alleen Het spruitstuk van het membraan niet maar die is volgens mij gewoon nog prima hoor

Back