Geen Contact

Walhoutje

.::-Zeeland Power-::.
K had denet me V-snaar vervangen en toen wou k hem electries strarten en hij deed ut nie|(
Wat kan het wezen want alz je kickt doet tie ut wel:?
wie kan me helpen??
 
Advertisement - register to remove this

Originally posted by Lars#Dragster
oo ik d8 dat die zich zou spannen door eerst ff te kicken...

ik heb btw wel is gehoord dathet sowieso beter is als je eerst ff kickt../ ( na het demonteren van vaior of kopp.

dat klopt ja, zelf span ik zelf altijd mijn v-snaar met de hand om de variobus en kies dan hoe ik 'm start :)
 
Originally posted by Walhoutje
Accu iz alles in orde :).
K weet echt niet wat het iz het moet iets zijn want me toeter enz. die doen het ook nie :?

Dus je knipperlichten en remlicht doen het ook niet?

Indien dat het geval is moet je ff goed je bekabeling op breuk etc. controleren.
 
Denk dat je spanningsregelaar mol is.
Doet alles het wel als je scooter eenmaal loopt?
Zo nee, dan kan het ook nog je zekering zijn. En anders is het eventueel nog zo dat je accu dood is.
 
Originally posted by amico-70 cc
zit dr waarschijnlijk toch iets niet lekker in je tellerunit zelf, denk ik. Laat 'm doormeten. En dat van die zekering klopt niet want zonder zekering kun je helemaal niet starten

Dashboard verlichting gaat niet over de accu... De brandstof en temp meter wel. In de tellerunit kan het probleem zeker niet zitten. Ik denk dat dit gewoon kabelbreuk is. Check trouwens ook ff de draden bij de startmotor, schuur de contactjes even en kijk of het werkt :)

Maar doet je remverlichting en je knipperlichten het wel?
 
Bij mij was een x de stekker uit mn oliepeilmeter gevallen (tankje zit los in mn buddy) toen deed ook niks et meer..

Kweet verder niet hoe dat bij jou zit, maar tis wel vaag dat bij verwisselen van je vsnaar niks meer werkt. Heb je dat 'startmotortje' wat onder je vario zit wel weer goed terug op zn plek gedrukt? Al zou dit niet de oorzaak kunnen zijn van een niet werkende toeter/remlicht/enz..
 
Back
Top