Geen contact ?

Status
Not open for further replies.
G

Gearox_911

Guest
hey mensen, ik heb een probleem...

Toen ik laats alle kappen weer op me scooter aan het zetten was, en dus ook de accu weer opnieuw aansloot gaf deze geen contact. Ik dacht dat de accu dood was, maar heb al een andere accu geprobeerd en daar ligt het dus niet aan. (de accu is dus nog goed).

Heeft iemand een idee Hoe het kan dat er helemaal geen contact is, als ik de accu aansluit?

Het betreft trouwens een Aerox R uit 2003 :)
 
Advertisement - register to remove this

Was ik ook al aan het denken, waar zit die zekering precies? (fucking kabelboom:X)...

hoeveel zekeringen zitten totaal in de kabelboom?
 
Gearox said:
Was ik ook al aan het denken, waar zit die zekering precies? (fucking kabelboom:X)...

hoeveel zekeringen zitten totaal in de kabelboom?

na mijn weten 1tje.
Ik durf het niet met zekerheid te zeggen.
Bij de scooters waarvan ik de zekering vervangen heb zat ie vrijwel naast de accu.
 
Ik heb geen flauw idee, daarom vraag ik het hier... van electriciteit heb ik geen verstand :(,
heeft niet iemand een foto waar die zekering zichtbaar is?
 
hmm heb dit gevonden

rmtcbd.jpg


Neem aan nummer 10 en 11 he? (10de zekering, 10 het omhulsel)
 
Heb alle kappen er vanaf, heb dus goed zicht op de kabelboom, ik zal morgen es naar dat rood draadje kijken, maar die zekering... zit die in een zwart doosje.. of is die ingetaped... hoe moet ik dat zien
 
bij mijn aerox zitten er bij de accu 2 kastjes, 1tje zit vast met rubber aan de treeplank, en daar zitten dus 4 draden aan. de andere zit gwoon los tussen 2 rode draden in, en in Die zit de zekering(je kan dat dingetje gwoon openmaken met je nagels)
het staat geloof ik ook in het boekje waar alles zit.

je hoef geen enkele kap eraf te halen om er bij te komen. alleen het klepje wat voor je accu zit.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top