Gecoate velg, laten blinken?

Status
Not open for further replies.

ErikG

Señor
0i ik heb hier dus wit gecoate Aerox velgen liggen. Alleen ze zijn een beetje mat wit..

En ik wil blinkende velgen :)

Wat ik me dus afvraag: heeft het zin om met hoogglans mijn velgen nog een keer te spuiten, in de hoop dat ze dan blinken?

Alvast bedankt.
 
Advertisement - register to remove this

met commandant of belgom ofzo helpt allemaal niet...
Je kan er vrij wienig aan doen mischien idd (proberen) met blanke lak of hoogglans.
maar daar heb ik mijn twijfels in. :(
 
MHR-Joe said:
met commandant of belgom ofzo helpt allemaal niet...
Je kan er vrij wienig aan doen mischien idd (proberen) met blanke lak of hoogglans.
maar daar heb ik mijn twijfels in. :(

hier zat ik ook aan te denken, iets van glans lak etc
 
met hooglans moet je ze helemaal opnieuw spuiten is meer werk als laten coaten en niet eens veel goedkopen aangezien 1 bus 10 euro kost
 
areaarea said:
met hooglans moet je ze helemaal opnieuw spuiten is meer werk als laten coaten en niet eens veel goedkopen aangezien 1 bus 10 euro kost

dan word jij best afgezet met spuitbussen :henko: voordat geld heb je er hier bijna 4 ..
 
aralfa said:
dan word jij best afgezet met spuitbussen :henko: voordat geld heb je er hier bijna 4 ..

ws wikkiwakkie zooi :p,

ik hep mn velgjes toen laten coaten en in de blanke laten zetten, dat blinkt al wat mooier dan std gecoat :) btw hep je ze al eens gepoetst meestal zit er een doffe laag over gecoate dingen ;)
 
aralfa said:
dan word jij best afgezet met spuitbussen :henko: voordat geld heb je er hier bijna 4 ..


motip kost hier gewoon iets van 10 euro hoor
ik weet niet wat voor hema verf jij op je scooter wilt gaan spuiten
 
hmm.. Hier in Soest had ik dat ook gevraagd; en het is alleen mogelijk tijdens het coaten zeiden ze. Dan kan er blanke lak overheen gespoten worden voordat hij de oven ingaat. Kost je 5 euro meer en coaten en je ziet het verschil echt duidelijk. :)
Bel anders een coater op, en vraag wat je het beste kan doen als de coating dof is.. ;)
 
areaarea said:
motip kost hier gewoon iets van 10 euro hoor
ik weet niet wat voor hema verf jij op je scooter wilt gaan spuiten


Haha motip = wikkiwakkie en 10 euro voor motip dan wordt jij juist afgezet!
 
tram said:
Haha motip = wikkiwakkie en 10 euro voor motip dan wordt jij juist afgezet!

Beter houd je je gewoon ontopic.. de Topicstarter heeft helemaal nix aan jouw reply... :rolleyes:

k zou trouwens gewoon blanke lak uitproberen... :)
 
Ap. said:
hmm.. Hier in Soest had ik dat ook gevraagd; en het is alleen mogelijk tijdens het coaten zeiden ze. Dan kan er blanke lak overheen gespoten worden voordat hij de oven ingaat. Kost je 5 euro meer en coaten en je ziet het verschil echt duidelijk. :)
Bel anders een coater op, en vraag wat je het beste kan doen als de coating dof is.. ;)


die blanke is bij bij al 2 keer vol kleine haarscheurtjes gekomen omdat deze heel erg trilling gevoelig is dus scheurt
 
Hmm ik word niet echt wijzer van de reacties :p

Nieuw coaten is geen optie, want ik heb geen zin in weer dat gedoe met nieuwe voorwiellagers en die banden derop en deraf laten halen. En dan nog opnieuw laten coaten zit ik zo weer op de 80 euro en dat is het me nou net niet waard (voor de betweters:
coaten = 50 euro, voorwiellagers = 20 euro, banden deraf halen = 10 euro).

Maar ik probeer der wel 2 lagen hoogglans overheen te doen, blinkt het dan is het mooi meegenomen, blingt het niet dan ist jammer.

*close
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top