Gasschuif gaat niet volledig omhoog!

Status
Not open for further replies.

johnny16

Well-Known Member
Ik heb een carburateur probleem (Dellortho 21mm black racing) deze heb ik geprobeerd te monteren.
Allles vast gezet en al totdat ik toen aan de gashendel draaide en duidelijk zie dat mijn gasschuif niet volledig omhoog gaat.
Heb toen aan de gaskabel getrokken en zie dat het wel volledig omhoog kan,dus heb ik met de stelschroeven lopen spelen maar dan gaat de gasschuif niet meer naar beneden zoals het moet.
Het gaat om de originele (snel) gashendel systeem van een Aerox,wat denk ik niet genoeg mijn gaskabel beweegt/verplaatst.
Wat kan ik nu doen om ervoor te zorgen dat mijn gasschuif helemaal omhoog gaat en ook weer beneden komt zoals het hoort?
 
Advertisement - register to remove this

als hij niet eens ver genoeg naar boven kan een langere kabel monteren?

heb je de 2 stelschroefen helemaal uitgedraaid of wel een beetje gekeken tot je op een moment komt dat het goed was ?

wat ik doe als ik een gaskabel monteer kijk ik wanneer hij hem begint te pakken dus zo ver dat hij bijna meteen gas wil geven zodat je er geen speling op hebt zitten.
 
Je heb gelijk,beter koop ik een nieuwe binnenkabel want als ik de gaskabelhoes ga knippen heb je weer de kans dat je gaskabel knapt door beschadiging aan/in je gaskabelhoes.
beide BEDANKT voor snel antwoord.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top