Bianci
New Member
Hallo ik heb een serie van voorvallen achter elkaar ,misschien dat iemand me hulp kan geven.mijn scooter pas een nieuwe gaskabel gegeven ,toen enkele dagen later was ik op het laatste beetje benzine aan het rijden ,ik weet dat dit niet goed is maar dit gebeurde de 1e keer sinds ik de scooter heb en dat is zo'n 3000km geleden .bijgetankt,maar kreeg met geen mogelijkheid een start.benzineslang ontlucht en toen starte die weer. Weer paar dagen later, slechte start veel regen weer geen start. Nieuwe accu,nieuwe bougie ,normaal had ik cr7hsa en nu een cr7hix . Dus eindelijk een start , maar niet zoals het hoort . Ik hoor eerst een soort van schuivend geluid als ik de elechtrische start inhoud dan moet ik een beetje gas geven een hopen dat op het juiste moment de vonk komt, waar zou dit aan kunnen liggen ? Boubine,cdi? in de tussentijd heb ik mijn bendix nog vervangen omdat deze aan vernieuwing toe was. Nu ik al helemaal blij aan het rijden ondanks het start probleem,valt opeens de druk weg en kom ik amper vooruit, als ik de motor bij laat komen heeft deze weer druk maar valt bij hogere toeren weerweg als ik inneem en dan gas geef. Ben nu met het luchtfilter bezig ,nieuwe spons want deze zat niet helemaal goed dicht en ik had er wat water in. Heert er iemand advies of suggesties?