R RobertRooney Well-Known Member 24 September 2010 #1 Ik heb bij piaggio zip remklauw en kabel kilometerteller vevangen. 1.Valt dit onder garantie? 2.Weet iemand telefoonnr Piaggio?
Ik heb bij piaggio zip remklauw en kabel kilometerteller vevangen. 1.Valt dit onder garantie? 2.Weet iemand telefoonnr Piaggio?
Vinnie Well-Known Member 24 September 2010 #2 valt bijna nooit onder de garantie als je het zelf doet, moet dit altijd bij de dealer laten doen Upvote 0 Downvote
melf #50 Well-Known Member 24 September 2010 #3 bovendien vervang je een remklauw niet zomaar .. garantie haal je bij je dealer , die haalt dit weer bij piaggio.. er is weinig tot geen kans dat jij het als particulier even bij piaggio zelf gaat regelen... dus ga naar je dealer toe.. Upvote 0 Downvote
bovendien vervang je een remklauw niet zomaar .. garantie haal je bij je dealer , die haalt dit weer bij piaggio.. er is weinig tot geen kans dat jij het als particulier even bij piaggio zelf gaat regelen... dus ga naar je dealer toe..
Massacre ThatOneBlack 26 September 2010 #4 wrs niet. integendeel volgens mij als je zelf aan je scooter gaat sleutelen vervalt je garantie. Upvote 0 Downvote
G gerwin28 Well-Known Member 27 September 2010 #5 ja klopt zo snel je der aan gaat sleutelen ben je de garantie kwijt bij de meesten. Upvote 0 Downvote