ZIP GARANTIE!!

Goeiendag mensen.

Ik heb een zip 4t iget, ik heb er motorisch nog niet aan gesleuteld, ik heb wel andere lampjes en een voorkap gemonteerd. Heb ik nu nog wel mijn garantie of niet, zo niet ga ik er een andere uitlaat enzovoort opzetten, zo ja ga ik het zo laten of het laten doen zodat ik mijn garantie houd
Hoop dat er snel gereageerd word.
Mvg

Advertisement - register to remove this

Ik denk dat een kap en de lampjes niet zo`n probleem moeten zijn..

Het is vooral het motorblok en de overige andere elektra zoals ECU wat belangrijker is voor de garantie.. (dus ook begrenzers verwijderen kan de garantie doen verlopen)

Ik denk dat een kap en de lampjes niet zo`n probleem moeten zijn..
Daar zou ik niet automatisch van uit gaan.
Dat ligt eraan hoe graag ze van je af willen zijn.

Garantie is net zoals een verzekering, als ze op één of andere manier eronderuit kunnen komen, zullen ze het zeker niet laten.
Vooral als je geen origineel spul hebt gebruikt en eventueel de kabelboom hebt moeten verbouwen om deze lampjes aan te sluiten.

Maar als ik een probleem zou krijgen met deze scooter en ik een beroep zou moeten doen op de garantie, zou ik toch, voordat ik een bezoek bracht aan de dealer, de originele lampjes en kap weer terugbouwen.

Daar zou ik niet automatisch van uit gaan.
Dat ligt eraan hoe graag ze van je af willen zijn.

Garantie is net zoals een verzekering, als ze op één of andere manier eronderuit kunnen komen, zullen ze het zeker niet laten.
Vooral als je geen origineel spul hebt gebruikt en eventueel de kabelboom hebt moeten verbouwen om deze lampjes aan te sluiten.

Maar als ik een probleem zou krijgen met deze scooter en ik een beroep zou moeten doen op de garantie, zou ik toch, voordat ik een bezoek bracht aan de dealer, de originele lampjes en kap weer terugbouwen.
Oke heel erg bedankt, ik heb hem nu bij de garage staan voor een onderhuidsbeurt alleen ik heb alles wat ik er zelf erop heb gezet erop gelaten, als ik een keer een probleem heb met de scooter en ik zou hem weer standaart bouwen kunnen ze dan niet zien dat er aan gesleuteld is omdat hij er nu wel staat met alle opties die ik erop had gezet

Back