This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

garantie op standaard uitlaat

maik

Well-Known Member
Ik heb al een tijdje een rammelende uitlaat (scoot = 3 mnden oud), nu heb ik gisteren dus weer kunnen lopen, en ik vermoed dat dit komt doordat er een schotje (of catalisator...?) in m'n uitlaat verkeerd schiet. Want hij begint dan plots te stotteren en rijdt mar 15 km/u, en als ik dan gas bij geef pakt hij helemaal niet meer (geen toeren meer).

Mijn vraag is nu, is zo'n uitlaat garantie? M'n dealer zij nl. van niet, omdat hij onbegrensd is gemaakt (wel door dealer gedaan). Iemand trouwens meer klachten over die nieuwe phantom uitlaat. Want 'k wil eigenlijk 't liefste die uitlaat terug ivm. ouders en het explosieve aantal rollerbanken :|

Last edited:
Njah... die dealer zei ook tegen mij zolang je er niks aan doet zit er garantie op.. maar bij ut onbegrensen was de garantie eraf kan ik me wel iets bij voorstellen.. je hebt namelijk altijd van die klungels :S maar sterkte dr mee

Mar in mijn geval heb ik 'm laten onbegrenzen door m'n dealer. Ik dacht dan heb ik tenminste nog garantie, maar nou blijkt dat nog niet te zijn, dan had ik 't beter zelf kunnen doen :S had me ook 30 euro bespaard.... Ik snap nie waarom 't geen garantie zou zijn, onbegrensd maken heeft toch niets met die schotten/catalisator te maken ....

klote dealer heb jij, maar ik vrees dat je je gelijk niet zult krijgen. gelukkig heb ik het bij een goede dealer laten doen, nu rijdt mijn scoot als een zonnetje, ik trek met me std scoot bijna alle andere scoots dr uit. (op een paar zwaar getunede 50cc en 70cc gevallen na )

Mijn scooter rijdt ook perfect, ALS hij rijdt. En wordt er ook zelden uit getrokken --> weeg nl. mar 50 kg oid. Z'n top is ook netjes, haalt plat erop 84 @ digi phantom teller.

Mar ben net bij m'n dealer geweest, als hij weer begint te sputteren enzo, moet ik ff m'n hand voor de uitlaatuitgang houden om te kijken of er 'druk uitkomt' Komt er geen druk uit, dan zaagt m'n dealer de uitlaat open en haalt er de loszittende delen uit, en daarna last hij 'm uiteraard weer aan elkaar

hoort bij 4000 km toch nie los te zitten onbegrensd of niet :S Bovendien is de uitlaat oorspronkelijk onbegrensd gelevert. Zou dus betekenen dat ik eigenlijk iedere 4000 km een nieuwe uitlaat zou moeten kopen....