This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Garantie 2fast cilinder

Status
Not open for further replies.

H.T.

Banned
Beste mensen,

Ik heb een tijdje geleden een cilinder en krukas gekocht bij Jos Dijkman (helaas was hij toentertijd de enige met die cilinder op voorraad)

De cilinder kostte me 650€ en heb ik onder mijn blok gezet, na enkele tijd warm te hebben gedraaid (over meerdere periodes) ging ik naar de testbank bij Tino te Goes. De cilinder verloor na het gas open te hebben getrokken meteen zijn wand. Het blok begon te trillen en heb het meteen geopend.

Het probleem was, een duimgrootte plek waar geen nicasil meer zat. ook op twee andere plekken ging het nicasil los (zelfs waar de zuiger niet kwam)

Vele mensen hebben deze cilinder gezien op Genemuiden. Die mensen weten meteen over welke cilinder we het hebben.

Martijn van Jos Dijkman was er ook, en die zei, dat het mijn fout was. Vervolgens zag ik Marco van XSH en die keek in mijn cilinder en zei meteen:

ow dat heb ik ook 2 keer gehad en Tedeschi (de maker van de 2FAST cilinder) vergoed dit KOSTELOOS.

Ik stond perplex, heb aan andere vakmensen zoals Joël raad gevraagd en die zei:"Stuur een breif naar Tedeschi"

Dit heb ik gedaan en Tedeschi antwoordde mij binnen drie dagen met bericht, dat officiëel op tuningsspullen geen garantie wordt gegeven, maar hij achter zijn produkt staat. Met andere woorden, stuur de cilinder en hij zou hem kosteloos repareren. Ik zou wel de verzendksoten meoten betalen, maar dit vind ik normaal!

Ik had echter de cilinder bij Jos Dijkman al liggen, ik heb toen vervolgens gezegd, dat het garantie is!

Jos Dijkman antwoordde hierop (ik citeer): We krijgen geen ene cent vergoed van die Italianen.

Vervolgens zat ik met het probleem, dat de cilinder al werd genicasild door Powerseal.

De enige meoite of energie die Jos Dijkman had hoeven te verspillen, is een mailtje sturen naar Tedeschi en vervolgens de cilinder er achteraan.

En nu wil Jos Dijkman circa 180€ van mij hebben, terwijl Tedeschi (de fabriek) zegt kosteloos wordt dit vergoedt!

Misschien dat mensen mij nu goed begrijpen. Stel je voor je koopt een nieuwe auto en je ridjt de hoek om en de motor draait in elkaar. Je gaat terug en de man in de winkel zegt geen garantie. Je schrijft zelf een brief naar de fabriek/importeur en die verteld dat het garantie, dus kosteloze vergoeding is. De auto staat al bij de winkel en wordt gemaakt. Vervolgens kom jij hem op halen en dan zegt hij:"dat is dan 5000€!

Graag zou ik van Jos Dijkman excuses aangeboden krijgen! en enit als een dief in een kwaad daglicht worden gezet. IK ben notabene ingenieur, heb 3 banen en ben dus echt GEEN dief. Alleen gaat het bij mij wel om een principe.


GRAAG JULLIE REACTIE OP MIJN KANT VAN HET VERHAAL!!!


groetjes en succes met sprinten!
 
Ow ja als mensen de brief willen zien, ik moet nog een foto maken en dan komt ie zeer spoedig op het net, en als mensen weer denken, dat hier mee gerotzooid is, dan kunnen jullie 2 dingen doen:

- verhaal halen bij Tedeschi zelf
- of langskomen bij mij en dan laat hem in het ECHT zien
 
En Willem Holleeder is een eerlijke makelaar, dat zegt niets.

Je had het gewoon zelf met Tedeshi moeten regelen, denks?
 
Ik vat hem even niet, je wist dus dat het garantie werk was maar toch liet je hem seale?

Of kwam je pas later erachter dat het kostenloos vergoed zou worden? ( De cilinder lag dus al bij Jos Dijkman om gesealed te worden? )

Als Jos Dijkman de cilinder al opgestuurd had voor het laten sealen en jij kwam te laat met het garantie verhaal dan snap ik Jos dijkman zijn reactie wel.

Mocht het niet zo zijn, dan begrijp ik waarom je bent weggelopen.
 
Waarom loop je dan in godsnaam zo weg? dan praat je dat toch uit met Dijkman, en ga dit lekker via pm fixen ofzo...
 
Dit is gewoon een misverstand tussen de 2 partijen.

Jos had in princiepe gewoon ff mailtje moeten sturen.

Maar zoals ik al zei dit was denk i kgewoon een misverstand. (kun je jos niet op bellen om hem uitleg etc te geven?)
 
Zoals ik het lees moet je gewoon betalen. Als jij zelf had geregeld dat de cilinder naar Tedeschi ging was het leuk geweest, nu had je Dijkman al ingeschakeld. Dus wat jij doet is betalen voor de dienst die Dijkman je heeft geleverd.

En een medewerker weer wat op laten zoeken en hem dan smeren uit de winkel is imo wel erg achterbaks
 
Mja, ik denk inderdaad dat dit verder niet via het forum uitgevochten hoeft te worden, je hebt het verhaal kunnen vertellen, iedereen kan er zelf zn conclusies uit trekken..
 
Status
Not open for further replies.