Beste mensen,
Ik heb een tijdje geleden een cilinder en krukas gekocht bij Jos Dijkman (helaas was hij toentertijd de enige met die cilinder op voorraad)
De cilinder kostte me 650€ en heb ik onder mijn blok gezet, na enkele tijd warm te hebben gedraaid (over meerdere periodes) ging ik naar de testbank bij Tino te Goes. De cilinder verloor na het gas open te hebben getrokken meteen zijn wand. Het blok begon te trillen en heb het meteen geopend.
Het probleem was, een duimgrootte plek waar geen nicasil meer zat. ook op twee andere plekken ging het nicasil los (zelfs waar de zuiger niet kwam)
Vele mensen hebben deze cilinder gezien op Genemuiden. Die mensen weten meteen over welke cilinder we het hebben.
Martijn van Jos Dijkman was er ook, en die zei, dat het mijn fout was. Vervolgens zag ik Marco van XSH en die keek in mijn cilinder en zei meteen:
ow dat heb ik ook 2 keer gehad en Tedeschi (de maker van de 2FAST cilinder) vergoed dit KOSTELOOS.
Ik stond perplex, heb aan andere vakmensen zoals Joël raad gevraagd en die zei:"Stuur een breif naar Tedeschi"
Dit heb ik gedaan en Tedeschi antwoordde mij binnen drie dagen met bericht, dat officiëel op tuningsspullen geen garantie wordt gegeven, maar hij achter zijn produkt staat. Met andere woorden, stuur de cilinder en hij zou hem kosteloos repareren. Ik zou wel de verzendksoten meoten betalen, maar dit vind ik normaal!
Ik had echter de cilinder bij Jos Dijkman al liggen, ik heb toen vervolgens gezegd, dat het garantie is!
Jos Dijkman antwoordde hierop (ik citeer): We krijgen geen ene cent vergoed van die Italianen.
Vervolgens zat ik met het probleem, dat de cilinder al werd genicasild door Powerseal.
De enige meoite of energie die Jos Dijkman had hoeven te verspillen, is een mailtje sturen naar Tedeschi en vervolgens de cilinder er achteraan.
En nu wil Jos Dijkman circa 180€ van mij hebben, terwijl Tedeschi (de fabriek) zegt kosteloos wordt dit vergoedt!
Misschien dat mensen mij nu goed begrijpen. Stel je voor je koopt een nieuwe auto en je ridjt de hoek om en de motor draait in elkaar. Je gaat terug en de man in de winkel zegt geen garantie. Je schrijft zelf een brief naar de fabriek/importeur en die verteld dat het garantie, dus kosteloze vergoeding is. De auto staat al bij de winkel en wordt gemaakt. Vervolgens kom jij hem op halen en dan zegt hij:"dat is dan 5000€!
Graag zou ik van Jos Dijkman excuses aangeboden krijgen! en enit als een dief in een kwaad daglicht worden gezet. IK ben notabene ingenieur, heb 3 banen en ben dus echt GEEN dief. Alleen gaat het bij mij wel om een principe.
GRAAG JULLIE REACTIE OP MIJN KANT VAN HET VERHAAL!!!
groetjes en succes met sprinten!
Ik heb een tijdje geleden een cilinder en krukas gekocht bij Jos Dijkman (helaas was hij toentertijd de enige met die cilinder op voorraad)
De cilinder kostte me 650€ en heb ik onder mijn blok gezet, na enkele tijd warm te hebben gedraaid (over meerdere periodes) ging ik naar de testbank bij Tino te Goes. De cilinder verloor na het gas open te hebben getrokken meteen zijn wand. Het blok begon te trillen en heb het meteen geopend.
Het probleem was, een duimgrootte plek waar geen nicasil meer zat. ook op twee andere plekken ging het nicasil los (zelfs waar de zuiger niet kwam)
Vele mensen hebben deze cilinder gezien op Genemuiden. Die mensen weten meteen over welke cilinder we het hebben.
Martijn van Jos Dijkman was er ook, en die zei, dat het mijn fout was. Vervolgens zag ik Marco van XSH en die keek in mijn cilinder en zei meteen:
ow dat heb ik ook 2 keer gehad en Tedeschi (de maker van de 2FAST cilinder) vergoed dit KOSTELOOS.
Ik stond perplex, heb aan andere vakmensen zoals Joël raad gevraagd en die zei:"Stuur een breif naar Tedeschi"
Dit heb ik gedaan en Tedeschi antwoordde mij binnen drie dagen met bericht, dat officiëel op tuningsspullen geen garantie wordt gegeven, maar hij achter zijn produkt staat. Met andere woorden, stuur de cilinder en hij zou hem kosteloos repareren. Ik zou wel de verzendksoten meoten betalen, maar dit vind ik normaal!
Ik had echter de cilinder bij Jos Dijkman al liggen, ik heb toen vervolgens gezegd, dat het garantie is!
Jos Dijkman antwoordde hierop (ik citeer): We krijgen geen ene cent vergoed van die Italianen.
Vervolgens zat ik met het probleem, dat de cilinder al werd genicasild door Powerseal.
De enige meoite of energie die Jos Dijkman had hoeven te verspillen, is een mailtje sturen naar Tedeschi en vervolgens de cilinder er achteraan.
En nu wil Jos Dijkman circa 180€ van mij hebben, terwijl Tedeschi (de fabriek) zegt kosteloos wordt dit vergoedt!
Misschien dat mensen mij nu goed begrijpen. Stel je voor je koopt een nieuwe auto en je ridjt de hoek om en de motor draait in elkaar. Je gaat terug en de man in de winkel zegt geen garantie. Je schrijft zelf een brief naar de fabriek/importeur en die verteld dat het garantie, dus kosteloze vergoeding is. De auto staat al bij de winkel en wordt gemaakt. Vervolgens kom jij hem op halen en dan zegt hij:"dat is dan 5000€!
Graag zou ik van Jos Dijkman excuses aangeboden krijgen! en enit als een dief in een kwaad daglicht worden gezet. IK ben notabene ingenieur, heb 3 banen en ben dus echt GEEN dief. Alleen gaat het bij mij wel om een principe.
GRAAG JULLIE REACTIE OP MIJN KANT VAN HET VERHAAL!!!
groetjes en succes met sprinten!