MysticSoul ChiLL-MoDE 26 February 2002 #21 whehehehehe, zelfs na de 10e keer schrik me me de pleuris :|
Lord of Panic ¤Dazed and Confused¤ ® 26 February 2002 #22 volgens mij ben ik te moe om te schrikken ofzo.... :?
mike Home is where tha dogg is 26 February 2002 #24 Weet er iemand een goede stucadoor er zit een deuk in mn plafond goeidag zeg ik wist dat ik moest schrikken ofzo maar wist dus niet wanneer.
Weet er iemand een goede stucadoor er zit een deuk in mn plafond goeidag zeg ik wist dat ik moest schrikken ofzo maar wist dus niet wanneer.
Sn[iPPeR] Idle Member. 27 February 2002 #25 WTF, ik las niet verder dan de 2e post, dus ik zat met mn neus zowat tegen dat schilderij op een 21" beeldscherm en 4point surround cambridge soundwork dingetjes met volume superhoog..:| IK VIEL ZOWAT UIT MN STOEL @#R@#$# :'(
WTF, ik las niet verder dan de 2e post, dus ik zat met mn neus zowat tegen dat schilderij op een 21" beeldscherm en 4point surround cambridge soundwork dingetjes met volume superhoog..:| IK VIEL ZOWAT UIT MN STOEL @#R@#$# :'(
Tommie Office Linebacker 27 February 2002 #26 http://tom.gamepoint.net/kikia.swf Of deze dan Last edited: 27 February 2002
speedfreak mazda powerz 27 February 2002 #28 kolere, das echt schrikken, had geluid vol open staan.... wuw. hartverzakking
DvO Banned 27 February 2002 #29 ik keek net de andere kant op dus ik hoorde alleen geschreeuw anders was ik me ook wel kapot geschrokken
ik keek net de andere kant op dus ik hoorde alleen geschreeuw anders was ik me ook wel kapot geschrokken
hebo-aeroxje Proud member 28 February 2002 #31 weet niet wat hier schrikken aan is eigenlijk, of komt het omdat ik opschool in een lawaierig lokaal zit zonder speakers... greetz
weet niet wat hier schrikken aan is eigenlijk, of komt het omdat ik opschool in een lawaierig lokaal zit zonder speakers... greetz