G3LL FAC Member y0! 8 November 2004 #181 aaah ik wil ook G-Mail....wie heb r invites voor me? gell_17@hotmail.com Tenks alvast
[5th]Tom. [5th]Rambo. 8 November 2004 #182 kheb er nog 1, voor degene die ut snelst zun voor+ 8ernaam en e-mail adres waar de invite naartoe gestuurd moet worden pm'ed
kheb er nog 1, voor degene die ut snelst zun voor+ 8ernaam en e-mail adres waar de invite naartoe gestuurd moet worden pm'ed
S SR_robin_SR ZEIKWIJF 9 November 2004 #183 idd ja iedereen loopt hier te blaten dat ze invites willen maar pm me maar gewoon. hebber nog steeeeeds 6 btw
idd ja iedereen loopt hier te blaten dat ze invites willen maar pm me maar gewoon. hebber nog steeeeeds 6 btw
Spasta 6.74 @ 150 meter 9 November 2004 #184 ik heb er ook nog een aantal stuur me maar een pmmetje of mail ofzo: mail: hans.peeters@gmail.com 8)
Spasta 6.74 @ 150 meter 9 November 2004 #186 -[inferno]- said: spasta pm +ralf+ Click to expand... pm's trug en je hebt er een mail bij als het goed is :*
-[inferno]- said: spasta pm +ralf+ Click to expand... pm's trug en je hebt er een mail bij als het goed is :*
DJ_Domien Acuity Crew 16 November 2004 #189 heeft er iemand er nog eentje over voor me ? michiels13@hotmail.com
Spasta 6.74 @ 150 meter 16 November 2004 #190 DJ_Domien said: heeft er iemand er nog eentje over voor me ? michiels13@hotmail.com Click to expand... als ik straks @ mijn pc ben kan ik er wel eentje fixen voor je. laat ook effe weten als je er een hebt (dat ik geen invite ga verspillen)
DJ_Domien said: heeft er iemand er nog eentje over voor me ? michiels13@hotmail.com Click to expand... als ik straks @ mijn pc ben kan ik er wel eentje fixen voor je. laat ook effe weten als je er een hebt (dat ik geen invite ga verspillen)
K Kimkoz Mafkeesch King 16 November 2004 #191 Als iemand nog 1ntje over heeft dan wil ik ook wel mafkeesch_kimkos@hotmail.com alvast bedankt
Maitre R. [King of Coke] 17 November 2004 #192 Mocht iemand er nog een hebben rene_marval@hotmail.com Hartstikke bedankt
marbossi Well-Known Member 17 November 2004 #193 Bedel bedel, ik zou ook wel zo'n superdeluxe mail adres lusten: marbossi@hotmail.com *D
SHINSI-ONNO12 AC Zippert 17 November 2004 #194 k zou er ook wel een willen als iemand nog 1 voor me heeft ? Rotterdam_legioen@hotmail.com alvast hartelijk dank Shin
k zou er ook wel een willen als iemand nog 1 voor me heeft ? Rotterdam_legioen@hotmail.com alvast hartelijk dank Shin
DJ_Domien Acuity Crew 17 November 2004 #195 Spasta said: als ik straks @ mijn pc ben kan ik er wel eentje fixen voor je. laat ook effe weten als je er een hebt (dat ik geen invite ga verspillen) Click to expand... thx heb invite gehad
Spasta said: als ik straks @ mijn pc ben kan ik er wel eentje fixen voor je. laat ook effe weten als je er een hebt (dat ik geen invite ga verspillen) Click to expand... thx heb invite gehad
neo´s maffia Banned 19 November 2004 #196 heeft er nog iemand G-mail over?? ik over me vrijwilig op dessefles@hotmail.com
Adit »TJ Tuned Rox« 20 November 2004 #200 neo´s maffia said: heeft er nog iemand G-mail over?? ik over me vrijwilig op dessefles@hotmail.com Click to expand... Ik bied me liever vrijwillig aan voor G-Mail dan dat ik me er voor op-offer Maar is dat niet dat van 5Gig inbox ofzo ? Want khad er laatst nog een x van iemand wat van gehoord maar toen bleek het nog een test versie te zijn.
neo´s maffia said: heeft er nog iemand G-mail over?? ik over me vrijwilig op dessefles@hotmail.com Click to expand... Ik bied me liever vrijwillig aan voor G-Mail dan dat ik me er voor op-offer Maar is dat niet dat van 5Gig inbox ofzo ? Want khad er laatst nog een x van iemand wat van gehoord maar toen bleek het nog een test versie te zijn.