den_phille MBK Next 9 December 2006 #1 Weet er iemand wat ALLE functies zijn van het tnt alarm? heb een mail gestuurd naar easyparts, maar nog geen antwoord dus daarmee vraag ik het hier
Weet er iemand wat ALLE functies zijn van het tnt alarm? heb een mail gestuurd naar easyparts, maar nog geen antwoord dus daarmee vraag ik het hier
RocketTuner Mina vert power 12 December 2006 #3 tja, beveiliging (uiteraard), als je eraan komt (lees: beweegt) gaat het af. Je kan de scoot ook van op afstand starten dacht ik. Upvote 0 Downvote
tja, beveiliging (uiteraard), als je eraan komt (lees: beweegt) gaat het af. Je kan de scoot ook van op afstand starten dacht ik.
A #AthenA# MHR MH RX Beuner 12 December 2006 #4 ik vind dat altijd wel vat als je op zo'n knopje klikt zo: beep beep heeft iej dat ook? en wat is t geluid ong. van dat alarm.. Upvote 0 Downvote
ik vind dat altijd wel vat als je op zo'n knopje klikt zo: beep beep heeft iej dat ook? en wat is t geluid ong. van dat alarm..
RocketTuner Mina vert power 12 December 2006 #5 ja dat doet hij ook 2x als je t aanlegt en 1x als je't aflegt Zeer hoog geluid gwn. Als een vogel die zeer snel en luid tjilpt Upvote 0 Downvote
ja dat doet hij ook 2x als je t aanlegt en 1x als je't aflegt Zeer hoog geluid gwn. Als een vogel die zeer snel en luid tjilpt
den_phille MBK Next 13 December 2006 #6 oke, bedankt al Maar ik gezien dat ze op r70 ook alarmen leveren nu en ga me wss zo eentje aanschaffen Upvote 0 Downvote
oke, bedankt al Maar ik gezien dat ze op r70 ook alarmen leveren nu en ga me wss zo eentje aanschaffen