This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

FUCK krukas :P

PimP00

noep ;)
hi,

ik heb een top racing krukas gekocht en de lagers en keerringtejs ook . nu heb ik gister mn scoot weer in elkaar gezet en hij start bijna niet (na half uur starte ie) en hij trekt niet op dus je moet em aanlopen een stukkie en dan gaat ie rijden hij komt ook niet boven de 70 (eerst 90) op de teller en maakt een verneukt geluid zou het kunnen dat ik er een keerringetje verkeerd om heb ingezet? of is dat onmogelijk.. ik heb namelijk niet geod gekeken hoe de keerringetjes erin zaten voordat ik em uit elkaar haalde. er zitten 3 keerringtjes in 1 grote zwarte die zeker weten geod zit maar heeft iemand een plaatje of iets hoe de andere er inmoeten met de 'open kant' naar de lagers toe of er van af. (snappen jullie wat ik bedoel? alvast bedankt

PimP

morini blok heb 3 keerringen .. aan variokant zit de oliepomp in het carter gebouwd en word direct door de krukas aangedreven. dus er moeten 2 keerringen aan die kant. (voor krukas en ruimte van oliepomp. en dan nog de ontstekingkant.